|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 15:44:06 GMT 2
Ze lusiterde even en grinnikte. "Als we nou draken mochten tam maken, dan had ik het nog leuk gevonden, maar dit. Nee geen nut" Ze keek naar andere bekers in de kast. "Saai werk" Zuchtte ze.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 15:46:27 GMT 2
Litha gniffelde ''Draken, ja dat zou nog eens wat zijn. Maar dat gaat waarschijnlijk nooit gebeuren, of we moeten ze gaan zoeken'' EEn brede grijns verscheen op haar gezicht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 15:48:42 GMT 2
Ze dacht na. "Draken, jaaaaa. Zoeken, maar waar" Ze zuchtte terwijl er een uitdagende grijns verscheen op haa rgezicht. "Hagrid, maarja" Zei ze terwijl ze haar voorhoofd fronste.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 15:53:03 GMT 2
Litha grinnikte ''Verboden bos, alleen het risico is GROOT dus perfect voor mij als je het mij vraagd, wat denk jij?'' Ze tilde de droge beker op en plaatste hem in de kast.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 15:54:59 GMT 2
Teresia wreef in haar handen. "Ik hou er wel van, maar we moeten eerst dit klaar hebben" Zei ze terwijl haar glimlach verdween. Ze pakte en paar bekers en stopte die van top tot teen in de emmer om ze daarna droog te maken.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 16:01:19 GMT 2
''Zo gaat het natuurlijk ook'' glimlachte ze. Ze dacht even na ''Weetje, eigenlijk doen we gewoon moeilijk--waarom geen magie dan gaat het nog sneller'' ze hielt haar toverstok tevoorschijn en richte hem op de kast met bekers niet fout gaan niet fout gaan ''Sanitato'' ruimt dingen op en maakt ze schoon Litha stopte keurig aar toverstok terug, en keek even naar de bekers die een voor een schoonwerden gemaakt.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 16:03:38 GMT 2
Ze kwam oevreind terwijl ze de bekers terugzette die ze had schoongemaakt. Toen Litha een spreuk gebruikte glimlachte ze breed. "Oew oew geweldig" Grinnikte ze terwijl ze haar armen oevr elkaar deed. "Op naar het verboden bos dan maar" Zei ze tegen Litha.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 16:13:18 GMT 2
Litha grijnste en knikte, ze liep de prijzenkamer uit, de trappen af richting het verboden bos. Ze bleef Teresia met een brede glimlach aan kijken.
(wie opend topic?)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 16:17:52 GMT 2
Ze draaide huppelend een rondje en rende toen achter Litha aan. "Vrijheid aan ons" Zei ze lachend terwijl ze om zich heen keek.
OOC: Maakt niet uit, ff anderen topics beantwoorden.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 16:18:53 GMT 2
(OOC) Oke, ik moet zo alleen wel gaan dus kan geen intro typpen.
|
|