|
Post by Merel on Jun 9, 2007 20:48:27 GMT 2
Flora grijnsde toen iedereen zichzelf voorstelde. "Chris, 'et ies de bedoeling dat je optijd met die dingen begint!" Zei ze grijnzend maar haalde uit haar tas haar werkstuk te voorschijn en gooide die naar Chris. " 'ee Floor, leuke vakantie ge'ad?" Vroeg ze en draaide zich daarna om naar Macy. "Macy!" Zei ze vrolijk. " 'oe ies 'et ermee mied?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 22:47:14 GMT 2
"Ja Chris, het is de bedoeling dat je op tijd begint" zei Florian op een betweterige toon en grijnsde even "Anders haal je onvoldoendes"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 6:27:16 GMT 2
'Floor!' zei Macy tegen Flora. 'Met mij gaat alles wel goed, klein beetje moe maar dat maakt niks uit. Met jou ook alles goed?' Vervolgens moest Macy lachen om de droge opmerking van Florian. Ze ging verder in de stoel zitten waar ze inzat om iedereen nog te kunnen zien.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 11:32:20 GMT 2
Flora keek gekwetst naar Florian, Pakte een boek uit haar tas die haar zwaar genoeg leek en gaf hem een dreun op zijn hoofd. "Ick voel moi ineens stukkien beter!" Zei ze en grijnsde. "Maar ick denk dat ick ook aardig moe ben, of wordt soms van toi." Zei ze en knikte richting Florian en grijnsde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:01:14 GMT 2
Florian had het niet zien aan komen en voelde de enorme zwaarte van het boek met een dreun op zijn hoofd neerkomen. Hij was even duizelig en moest Flora vast grijpen om niet om te vallen, en staarde haar dan verbaasd aan "Woow.." zei hij dan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 12:09:39 GMT 2
Flora leek even nog verbaasder toen ze vast werd gegrepen en lachte daarna. "Wat ies er floor? Niet verwacht dat meiden ook sterk kondien zijn? " Vroeg ze heel lieflijk en aaide hem op zijn hoofd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:22:02 GMT 2
"Ja.. nee.. auw" zei Florian terwijl hij even op zijn benen wankelde en grijnsde "Ik ben een beetje duizelig, geloof ik" bekende hij dan en lachtte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 12:26:58 GMT 2
Mizuki moest eventjes lachen, wel maffe leerlingen vondt ze. Maar dat was een vooroordeel dus die hield ze voor zich. Eigenlijk vondt Mizuki ze wel aardig. Toen pakte ze een boek en perkament. Zonder nog even op de anderen te letten begon ze een brief te schrijven. Met het boek als steun voor het perkament.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:40:11 GMT 2
Flora legde haar arm om zijn schouder en probeerde hem op te tillen door haar andere hand onder zijn bene te doen. Het lukte wel maar het ging moeizaam. Voor zichtig tilde ze hem naar een bank toe en legde hem neer. "Achtoch, nou zou toi de 'eletag daar moeten blijven lieggen." Zei ze zogenaamd heel bezorgd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 17:10:00 GMT 2
"Nee! niet optillen!" zei Florian haastig en stond weer normaal op. "Dat zijn ongewenste intimiteiten Flora". Hij grinnikte en prikte in haar zij "Ik loop je te plagen"
|
|