|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:38:56 GMT 2
Flora klom als eerst door het protret gat en keek in het rond. het wemelde er van de eerste jaars. Ze keek even achterom of Mizuki nog steeds achter haar liep. Ze was zelf erg blij om weer terug te zijn in de leerlingen kamer. Het volde toch bijna als een thuis. Ze liep naar een van de stoelen bij de haard die nog vrij was en plofte neer. Een stoel verderop hield ze vrij voor Mizuki. Ze gooide haar haar naar achter een keek even of ze nog bekende zag.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 12:53:57 GMT 2
Chris staarde, zittend in een donkerrode fateuil, naar de vlammen die op en neer dansten in de haard. In zijn handen had hij een perkament en een veer. Hij was bezig met huiswerk voor Geschiedenis van de Toverkunst, maar had zijn werk gestaakt zodra hij vond dat hij wel genoeg had opgeschreven voor die dag. Hij keek even op wie er binnenkwam en herkende Flora. 'Hé Floor!' zei hij tegen haar. Hij begroette ook Mizuki.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 13:49:59 GMT 2
Mizuki klom ook door het portret en keek om zich heen, ze begroette de jongen terug. Toen ging ze in de lege stoel zitten die Flora voor haar had vrijgehouden. "Wel druk op dit moment" zei ze toen. Ze keek even naar Chris "Ik ben trouwens Mizuki, nieuw hier" stelde ze zichzelf voor.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 15:11:36 GMT 2
Florian liep voorbij en bleef even staan toen hij Mizuki zag. "Nieuw..?" vroeg hij dan en grijnsde "Ik ben Florian, Mënzil"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 15:32:54 GMT 2
'Ik ben Chris,' stelde hij zich voor aan Mizuki. Hij keek om naar Florian, grijnsde breed naar zijn beste vriend, en stak zijn hand naar hem op. Hij legde het perkament en de veer, die hij nog steeds in zijn handen had, en legde die op de tafel voor hem.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 15:58:31 GMT 2
"hee Chris" zei Florian en grijnsde, en liep toen door, terwijl hij nog even achterom keek. Hij gaapte even uitgebreid en keek dan naar Chirs "Hoe gaat het?" zei hij dan.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 16:00:59 GMT 2
'Hmm, wel goed hoor. Afgezien dan van het feit dat ik nog lang niet klaar ben met dat veslag,' zei hij, met een hoofdknikje naar het pekament op de tafel. 'Ben jij er al mee bezig?' vroeg hij daarna aan Florian. Zoals altijd was Chris weer op het laatste moment ermee begonnen, en raakte hierdoor enigzins in tijdnood.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 16:08:07 GMT 2
"Jep, inderdaad nieuw, Ik ben Mizuki" stelde ze zichzelf voor aan Florian. Toen keek ze eventjes naar Flora, maar toen gleed haar blik naar het haardvuur. Zouden ze haar opvallende haarkleur al hebben ontdekt, vast wel. Fel roze en zwart kan je bijna niet missen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 16:59:39 GMT 2
"Ja. Ik ben verstandig, dus ik heb het af" zei Florian schijnheilig en plofte neer op een van de stoelen "Hallo Mizuki" zei hij naar het nieuwe meisje.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 9, 2007 19:05:58 GMT 2
Macy kwam door het portretgat geklommen en wandelde rustig de leerlingenkamer binnen. Ze negeerde wat eerstejaars die wat herrie maakte en ging bij Flora,Florian,Chris en Mizuki zitten. Ze stak haar hand op en groette iedereen even. Daarna keek ze even in de richting van het perkament voor Chris, dat ene verslag. 'Op tijd begonnen zeker?' zei ze plagend.
|
|