|
Post by melien on May 27, 2007 12:24:40 GMT 2
Aaron liep de leerlingenkamer van Huffelpuf binnen. Hij keek de kamer rond en zag niemand. 'Lekker uitgestorven is het hier.' dacht Aaron. Hem boeide het niet. Hij liep naar een van de stoelen bij het vuur en ging zitten. Zijn gitaar zette hij naast zich op de grond. Hij keek het vuur in en liet zijn gedachten de vrije loop.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 13:12:03 GMT 2
"hoi" zei Florian afwezig toen hij de leerlingenkamer binnenliep en alleen Aaron en een paar vreemde eerstejaars zag zitten. Hij plofte op een stoel neer bij de openhaard en gaapte even uitgebreid.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 13:14:22 GMT 2
"Hoi." zei Aaron tegen Florian. Die had hij al een tijdje niet meer gesproken. Hij zag Florian gapen en moest lachen. Zelf was hij ook neit meer al te fit maar een gaap kon hij nog onderdrukken.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 17:41:10 GMT 2
Flora kwam vrolijk de leerlingenkamer binnengelopen.. (nouwja eerder een soort huppelloopje) "Bonjour Monsieurs. " Zei ze Vrolijk tegen Florian en Aaron. Ze ging op een van de stoelen zitten en legde haar voeten op tafel. "Allies goet?" Vroeg ze met een overdreven Frans Accent aan de heren. Zelf streek ze haar rok goed, trok haar shirt recht en zette haar hoedje, die ze soms ophad, nog eens een keer ander op om te bedenken wat nou beterstond.
|
|
|
Post by melien on May 27, 2007 21:01:26 GMT 2
"Hallo. Moet je met dat overdreven franse accent praten Flora?" het kwam er lulliger uit dan het bedoeld was. Hij was gewoon in een rotbui door die rechtzaak. Hij schrok er zelf een beetje van en glimlachte naar Flora. "Sorry. Die rechtzaak zit me nog dwars. Vraag niet waarom, want ik weet het niet.". Hij keek naar haar. 'Wat was ze vrolijk...' dacht Aaron.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 21:07:08 GMT 2
"Je bent echt een vrolijke jongen" zei Florian grijnzend naar Aaron en rekte zich uit. "Je bent het zonnetje in.. deze leerlingenkamer Flora" zei hij vervolgens naar haar "Dus, ja, het gaat goed"
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 21:43:28 GMT 2
"Ick praat niet Met een overdrieve Frans Accent. Zo praat ick altied." Zei ze en keek een beetje frontwaardigd naar Aaron. "Dankije Florian, Maar dat ies ook wel Nodieg met sommiege mensen." zei ze en keek even naar Aaron. Zelf was ze niet naar die Rechtzaak geweest, niks voor haar. "Toi ies ook bien vroliek!" zei ze tegen Florian. Ze deed nog een keer haar hoedje rechtzetten en klopte een vuiltje van haar schouder.
|
|
|
Post by Krista - on May 27, 2007 22:49:56 GMT 2
"Je kent mij" zei Florian breed grijnzend terwijl hij zijn arm om haar nek heen sloeg en haar zo half wurgde. "Ik ben altijd vrolijk he?. En ik heb een voorstel voor je. Ik laat je pas los als ik je huiswerk van geschiedenis van toverkunsten mag overschrijven". Hij glimlachtte breed.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 12:08:00 GMT 2
Flora maakte een gesmoord geluidje. "Dakt je nou echt dat ick dat gemaakt at? Ick heb wel iets beters te doen dan naar die spookie luistieren." Wist ze uit te brengen en hapt wat overdreven naar adem. "Maar gelukkieg ben jij ook altied vroliek." Ze probeerde zich los te wringen, wat niet helemaal lukte. Ze keek even naar Aaron van help... Ze hoopte dat ze snel losgelaten werd, want ze vond het zo niet echt lekker zitten. Ze kreeg een idee en begon hem te kietelen, hopend dat het werkte.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 12:48:59 GMT 2
Florian maakte een rare kronkel met zijn lichaam en liet Flora los. Hij kon dus absoluut niet tegen kietelen. Een zwaktepunt, maar ja. Hij grijndse even. "Dan heb ik een probleem, dus" zei hij dramatisch "Ik heb mijn huiswerk niet af!"
|
|