|
Post by melien on May 28, 2007 15:26:30 GMT 2
"Je mag dat van mij wel overschrijven." zei Aaron. Hij moest glimlachen om de kleine stoeipartij tussen die twee. Als die in de buurt waren kon je gewoon niet lang sip kijken. Laat staan je schuldig voelen of boos zijn ofzo. Hij glimlachte en keek eerst naar Florian en dan naar Flora. Wat moest hij toch zonder die twee? ( )
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 16:35:18 GMT 2
"Aag kleine jonge.. Eb je je huiswerk nie af?" Zei ze op droevige toon en haalde haar hand door zijn haar als troostend gebaar. Daarna keek ze naar Aaron. "Ekt? Dankje." Zei ze en was blij dat ze dan tenminste nog iets had gedaan aan haar huiswerk, zogenaamd. Geschiedenis was nou niet bepaald haar sterkste vak, ook omdat ze gewoon niks deed.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 17:55:07 GMT 2
"Mijn haar!" zei Florian plotseling hysterisch terwijl hij met zijn handen naar zijn hoofd ging. Hij liep naar Aaron en keek even naar zijn boeken "Mag ik ook?" vroeg hij dan op zijn allerliefst.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 20:24:24 GMT 2
Flora stond op en liep weer naar Florian. "Je zou inderdiaad wel eens iets aan dat aar moge doen Forian." zei ze en probeerde iets van zijn haar te bakken, wat niet helemaal werkte. "Ick denk et wel, Hij steldie et vooral aan jou voor, monsieu." Zei ze met een glimlach. Ze pakte haar tas, zodat ze het zo over kon gaan schrijven.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 21:48:45 GMT 2
Florian probeerde weg te duiken voor de 'maaiende' armen van Flora, maar het lukte niet. "Mijn haar zit altijd zo" zei hij grijnzend en haalde zijn schouders op.
|
|
|
Post by Merel on May 29, 2007 16:31:29 GMT 2
Ze ging op de tafel zitten en bekeek heb aandachtig. "Tog vind ick dat je er iet andiers van kunt makien met de proprement materialien." ze bekeek hem nog eens van top tot teen en knikte toen alsof ze wel iets wist. Toen pakte ze haar perkament, veer en inkt. "Aar zijn jou spullien?" Vroeg ze aan Aaron.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 20:08:51 GMT 2
"Vast wel" zei Florian en keek op naar Flora. Hij had geen idee wat ze had gezegd, maar aan haar blik te zien, zou het wel belangrijk zijn.
|
|
|
Post by » Aline. on May 29, 2007 20:11:49 GMT 2
Chris stapte de leerlingenkamer binnen, weer druk als normaal. 'Hé allemaal!' begroette hij de anderen, waarna hij zich in een luie stoel liet vallen en even de anderen gadesloeg. Dat verveelde hem al snel. Hij ging verzitten en begon berichten op het prikbord te lezen.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 20:51:06 GMT 2
"Ook hallo, Chris" zei Florian met een grijns terwijl hij opzij keek. Hij griste een van de papieren van Aaron en deed een paar passen weg van Flora, zodat hij buiten haar bereik was "Dit heb ik héél even nodig"
|
|
|
Post by melien on May 29, 2007 21:58:35 GMT 2
(mijn boeken waren er nog niet^^ ) Aaron maakte een beweging met zijn toverstok en zijn boeken verschenen op tafel vlak voor Flora's neus. Hij zei glimlachend: "Daar zijn ze.". Hij wees naar zijn boeken. Tegen Chris zei hij: "Hoi.". Hij was alweer een stuk vrolijker dan eerst.
|
|