|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2007 13:12:59 GMT 2
Het was dat Macy stond anders zou je zeggen dat ze gewoon lag te slapen. Ze moest veel moeite doen om haar ogen open te houden maar volgde wel iedereens opmerkingen. ' Mizuki, ben niet door jou wakker geworden , heb wel vaker dat ik midden in de nacht wakker wordt om niks. En Chris, waar kom jij dan uberhaupt vandaan?' zei ze lachend terwijl ze hem een duw gaf.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 13:26:09 GMT 2
'Waar ik vandaan kom? Goeie vraag. Ik geloof van de jongensslaapzaal,' zei hij grijnzend, terwijl hij het propje dat Mizuki naar hem toe had gegooid oppakte, en weer naar haar terug gooide.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 14:36:03 GMT 2
Mizuki sprong snel op de zetel en stak haar tong uit "MIS! kom, laten we de rest wakker maken" zei ze grijnzend. Bill en Tom sliepen natuurlijk weer als een roos, en soms kon dat er lief uit zien. Nouja..voornamelijk bij Bill want Tom lag altijd onder een hoop kussens en dekens.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 17:37:52 GMT 2
Chris grijnsde, griste een stuk perkament van tafel en maakte er een propje van. Na een schijnbeweging gooide hij die richting Mizuki's hoofd. 'Goed idee!' riep hij grijnzend. 'Hoe? Door water over ze heen te gooien?' stelde hij voor. Bij het idee al kreeg hij een brede grijns op zijn gezicht, hij zag het al helemaal voor zich.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 17:43:17 GMT 2
"Dat kan je gerust doen bij Tom, maar bij Bill...dat liever niet tenzij je een dagje in de ziekenboeg wil overnachten" zei Mizuki. Ditmaal raakte het propje wel haar hoofd, ze plofte neer in de zetel en scheurde het propje in nog kleinere stukjes "Dat was niet lief" zei ze toen. Een lach onderdrukte ze.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2007 17:50:42 GMT 2
'Wakker schudden? Een toeter af laten gaan? Ehh...' somde Macy wakker maak methodes op. Het was midden in de nacht en de halve afdeling zou zometeen ongeveer wakker zijn. Het idee liet haar grijzen. Ze keek naar het propje. 'Misschien propjes gooien?' en bij het idee schoot ze in de lach. 'Slecht plan denk ik.'
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 18:34:16 GMT 2
'Ik denk niet dat ze daar wakker van zullen worden,' zei Chris grijnzend. Hij keek naar Mizuki. 'Nee, misschien niet lief... Maar wel leuk,' zei hij, terwijl hij zich in een van de stoelen liet vallen, en de meisjes even aankeek. 'Oké, we kunnen dus... Eén: water gooien, twee: propjes gooien, drie: wakker schudden, vier: toeteren,' somde hij op, terwijl hij bij iedere optie een vinger omhoog deed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 19:00:04 GMT 2
"Optie Tom, water, optie Bill toeteren" zei Mizuki grijnzend. Ze stond op en toverde een emmer tevoorschijn. Snel was die ook gevuld met water en een toeter stond nu op de tafel. "Oke, aan de slag"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 20:14:55 GMT 2
'Ik neem het water!' riep Chris grijnzend, terwijl hij opsprong uit de stoel en de emmer van tafel pakte. Hij moest al lachen bij het beeld van een druipende Tom, en verheugde zich er nu al op. 'Maar hé... Meisjes mogen eigenlijk niet naar de jongensslaapzaal,' zei hij. 'Naja, boeiend,' mompelde hij er snel achteraan, waarna hij zich richting de slaapzaal begaf en even achterom keek. 'Komen jullie?'
|
|
|
Post by Merel on Jun 27, 2007 21:16:36 GMT 2
"Meiden wel naar de Jongens slaapzaal maar niet andersom!" Zei Flora giegelend. "Maar ick dacht dat we Florian maar eens wakkier moesten maken met een Slagroomtaart ofzow?" Vroeg ze en bij de gedachte alleen giegelde ze.
|
|