|
Post by CherryOnTop on Jun 16, 2007 14:57:39 GMT 2
In het licht van de open haard schreef Mizuki een brief. Ze lag er vlak naast want als ze een lamp aan zou zetten, dan zouden mischien andere leerlingen wakker kunnen worden. Per ongeluk tikte ze het inktpotje om, meteen was het gevloek hoorbaar. Snel mompelde ze een spreuk om de inkt op de grond te laten verdwijnen, maar het verdween maar deels. En nu had ze geen inkt meer, opnieuw vloekte ze zachtjes, want ook haar brief zat onder het inkt. "Lekker dan" mompelde ze toen. Ze maakte van de brief snippers en gooide het in het haardvuur. Nu ging ze rechtop zitten en keek om zich heen, had ze iemand wakker gemaakt?
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 12:12:55 GMT 2
Macy gaapte even toen ze in de leerlingenkamer stond. Ze was het gevoel voor tijd totaal kwijt. Ze had een trainingsbroek en een shirtje aan aangezien ze net in haar slaap wakker was geworden. En iedere keer als dat gebeurde moest ze gewoon naar de wc. Ze wreef in haar oog en zag Mizuki zitten. 'Wat doe jij nog zo laat op?' vroeg ze, puur uit nieuwsgierigheid.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 12:50:52 GMT 2
"Ik was een brief aan het schrijven, ik heb je toch niet wakker gemaakt met mijn gevloek of wel?" vroeg ze. Ze ruimde de spullen op en bekeek haar handen. Toch maar dat inkt eraf wassen dacht ze. "En jij, ben je wakker door mijn gevloek of door iets anders?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 14:18:30 GMT 2
Flora stapte haastig de leerlingen kamer binnen. Ze had een nachtelijk uitstapje gemaakt, gewoon om even alleen te zijn. Ze keek in het rond. "Zo, Jullie zijn nog laat wakker!" Zei ze zacht en grijnsde naar Mizuki en Macy.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 15:34:05 GMT 2
"ik was een brief aan het schrijven, tot het inktpotje omviel en me brief vernielde. Owja..en tot ik in gevloek uitbarste want het was een nogal lange brief" zei Mizuki. Ze grijnsde eventjes want vloeken was totaal niks voor haar. Zelf geen enkel woord kwam daarvan uit haar mond, behalve het woord Shít en af en toe fúck
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 15:40:42 GMT 2
Flora grijnsde. "Nou dan 'eb je aan moi ook niet veel. Ick ken niet van die spreuken die vlekken latien verdwijnen." Ze geeuwde luid en plofte op een stoel neer. "Ick 'oop dat je 'et nog kunt lesen."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 15:45:56 GMT 2
Mizuki glimlachtte eventjes "Die vlek is al verdwenen hoor" ze wees op de plek waar perkament naast lag en de vlek eerst was. "En de brief ligt al in de haard" Het maakte haar niet veel meer uit want de brieven had ze nooit verzonden.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 17:31:52 GMT 2
Chris strompelde gapend de leerlingenkamer binnen. Hij rekt zich even uit, en zag tot zijn verbazing drie meisjes staan. 'Zo hé... Stiekeme nachtelijke afspraakjes' vroeg hij grijnzend, terwijl hij nog een gaap achter zijn hand verborg, en de drie meisjes even aankeek.
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 17:48:37 GMT 2
"En dat zegt toi!" zei Flora grijnzend en keek naar Chris. "Ook een beetje moe?" vroeg ze grinniktend. {is dit voor of na ziekenhuis gebeuren?} Ze keek naar het vuur. "Waarom 'ebt toi ze niet gewoon verstuurd?" vroeg ze nieuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 12:01:11 GMT 2
"Ik kreeg de inkt niet uit de brief" legde Mizuki uit "we uit het tapijt" Ze gooide een propje papier naar Chris "niks nachtelijk uitstapje slaapkop, en ik dacht nog wel dat jongens altijd fitter waren dan meiden" Ze glimlachtte kort en vervolgde "En jij dan? Hoe ben je wakker geworden? Door mijn gevloek, door Flora of door jezelf?" Dat laatste lijkt me lastig door jezelf wakker worden dacht ze.
|
|