|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 18:32:11 GMT 2
Ze had niks te doen, haar husiwerk was af, eigenlijk alles. Youna lag lekker op haar schoot te ronken en zijzelf lag ook aardig lekker. Ze was met haar gedachten bij Davis, en sloot haar ogen genietend terwijl ze zuchte. Youna likte aan haar hand terwijl Tatyanna haar nu afwezig begon te aaien. Ze deed haar ogen weer open terwijl ze glimalchte naar de slaperige kat.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 18:36:14 GMT 2
"Spider!" Brulde Tristan zijn Kat Achterna terwijl die met volle vaart de trap af rende. "Spider!!" Brulde hij nogmaals iets bozer.. Stoute kat die het ook altijd was. Spider luisterde alleen niet en Sloop Richting Youna. Mopperend liep Tristan de trap van de Slaapzaal af en zocht naar Spider. Hij zag hem terwijl Spider op Tatyanna afkroop. "Hoi Tatyanna.. En spider nou is het genoeg!" Brulde hij terwijl hij zijn kat oppakte en einderlijk de boodschap losmaakte die aan zijn halsband hing.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 18:41:52 GMT 2
Ze schrok op terwijl ze keek hoe er een kat op Youna afkwam. Youna was meteen op de grond gaan staan met haar rug omhoog. Ze blies naar de andere kat. "Youna, doe rustig, het is niks" De kat ontspande en kroop weer op Tatyanna haar schoot, ze aaide haar en glimlachte toen naar Tristan. "Jij kan je kat nog niet eens in bedwang houden, laat staan een meisje" Grinnikte ze terwijl ze een plaats voor hem vrijmaakte. Z eging met haar hand door haar haar terwijl ze glimlachte. "Spider, luister maar niet naar Tristan, die kan nog niet eens een vlieg ion bedwang houden, laat staan een kat of een meisje" Beweerde ze de kat en grinnikte opnieuw.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 18:45:04 GMT 2
Tristan grijnsde onwillekeurig en stopte het berichtje in zijn zak. "Nou die kat is gewoon gestoord." Zei hij terwijl hij Spider weer neerzette. "Hij luisterd alleen naar Mar, terwijl het mijn kat is." Hij keek naar Spider die nu dichter naar Youna kroop. "Maar wat bedoel je met.. Ik kan geen meisje in de hand houden? Ik heb anders wel een hele lieve vriendin hoor!" Zei hij en hij plofte in een stoel neer en legde zijn benen op een tafeltje.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 18:48:53 GMT 2
Ze keek naar Spider. "Kom maar" Zei ze terwijl ze op haar schoot klapte. Spider ging naast Youna zitten en Youna gaf hem een kopje. "Naar mij lsuiterd die wel, je moet gewoon lief zijn" Zei ze terwijl ze hem aankeek. "Wat ik ermee bedoel, nouja, ik moet toch wat verzinnen" Zei ze grinnikend terwijl ze Youna aaide. "Ik heb anders ook een hele lieve vriend hoor" Zei ze terwijl ze rood werd.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 18:54:05 GMT 2
Tristan keek met opgetrokken wenkbrauw naar Spider.. "Lief zijn? Maar dat beest loopt soms naar mij te blazen en ik moet lief zijn?" Vroeg hij en keek een beetje boos naar Spider die het allemaal wel best leek te vinden. "En Wie is het bij jou?" Vroeg hij.. Zelf had hij geen flauw idee wie het zou kunnen zijn, aangezien er wel meerdere jongens achter haar aanliepen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 18:56:13 GMT 2
Ze grinnikte."Als je nou eens gevoelens voor deze kat kweekte, niet verliefdheid hoor, gewoon aardigheid. Dan doet hij het terug, let maar op" Zei ze terwijl ze Spider aaide. "Wie het is, weet je het nog niet, het gaat de hele school door" Zei ze verbaasd terwijl ze haar wenkbrauw optrok. Ze zette Youna op de grond en ook Spider. Daarna trok ze haar benen op en keek naar Tristan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 19:02:39 GMT 2
Tristan keek naar Spider, die hem aan keek met van die grote katten ogen. Tristan zuchte en klopte op zijn benen. Tot zijn Verbazing ging Spider erop zitten en rolde zich op. Tristan begon het katje te aaien en deze begon te spinnen. "Oke.. Dat probleem is opgelost."Zei hij grijnzend. Daarna keek hij weer naar Tatyanna. "Ik luister daar eignelijk nooit naar.. Aangezien de helft niet klopt.. Ze zeiden ook ooit dat ik met iemand had, waarmee ik echt nooit zou willen.. Dus nee. Ik weet het niet." Zei hij naar waarheid.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 19:05:29 GMT 2
Ze glimalchte en zag dat Youna naar de slaapzaal ging, slapen dus. Ze aaide voor heel even Spider terwijl ze daarna weer naar Tristan keek. Ze hield haar schouders op. "Niet iedereen is te vertrouwens, maar het is dus Davis" Zei ze terwijl ze weer rood werd en nu in kleermakers zit ging zitten. Ze keek naar Tristan.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 19:10:57 GMT 2
Tristan dacht even na.. "Zegt me zo gauw even niks.. Maar ik zou hem vast herkennen."Zei hij grijnzend.. "Niks om je voor te schamen.. Gezellig toch?" Zei hij toen hij haar rood zag worden.. "Nou ik weet niet of je het weet.. maar ik heb dus iets met Tyra." Zei hij daarna vrolijk.. Hij vond het echt geweldig..
|
|