|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 19:13:23 GMT 2
Ze hield haar schouders op. "Jammer dat je hem niet kent" Knipoogde ze terwijl ze naar achter leunde. Ze schudde haar hoofd. "Ik schaam me wel'' Zei ze terwijl ze weer opzij keek. "Maar, laat maar" Zei ze met een ongemakkelijke glimlach. "Die zget mij niks" Zei ze terwijl ze haar schouders nog een keer ophield.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 19:19:45 GMT 2
Tristan vroeg niet verder door. Hij aaide Spider die erg tevreden leek. Hij glimlachte en keek toen weer naar Tatyanna. "Ken je haar niet? Ze zit ook bij Ravenklauw en is het tweeling zusje van Miquel." Zei hij.. hij haalde zijn Schouders op. Nouwja, je kon ook niet iedereen kennen natuurlijk.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 19:31:36 GMT 2
Ze keek even de kamer door, het was stil, erg stil. "Nee ik ken haar echt niet, misschien ooit een keer gezien. Misschien haat ze me wel omdat ik zo, bekend ben misschien. Ik kan er echt neit tegen, sommige plaatsen me meteen al in een hokje, ze kennen me niet eens" Zei ze geërgerd terwijl ze hem weer aankeek. "Maar ik ben wel blij voor je" Zei ze tegen hem.
|
|
|
Post by Merel on Jul 18, 2007 19:45:23 GMT 2
Tristan haalde zijn schouders op.. "Ik vraag me af of ze jou wel kent.. Maar anders.. Mij maakt het niet uit.. Zij is mijn lieve schat, en jij gewoon een goede vriendin.. Tja.. Kan toch?" Zei hij en aaide Spider nu achter zijn oortje.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 18, 2007 19:48:59 GMT 2
Ze keek weer door de kamer. "Het kan allemaal toch? En je hoeft niet iedereen te kennen" Zei ze terwijl ze zich nog steeds schaamde, ze zou haar geheim nooit vertellen. "Je houd van haar, dat is toch eht enigste wat telt. Voor jou is ze perfect, en ze lijkt me een aardig meisje" Zei ze met een nerveuze glimlach.
|
|
|
Post by melien on Jul 18, 2007 22:31:45 GMT 2
Max liep de leerlingenkamer in. Hij was net buiten maar had nu even zin om binnen te zitten. Hij keek om zich heen en zag dat het op zich best wel druk was in de leerlingenkamer. Hij liep naar het vuur toe en plofte neer op een stoel. "hoihoi." begroette hij iedereen in het algemeen.
|
|