|
Post by Madjic on Dec 8, 2007 18:01:34 GMT 2
June glimlachte en sloeg haar ogen even neer. "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen en hoe ik moet reageren. Vooral niet als Roc er is. Sinds ik hier op school zit is hij als een grote broer voor me geweest." Ze keek hem weer aan en glimlachte opnieuw.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 8, 2007 18:37:53 GMT 2
Devon knikte. 'Van grote broers weet ik alles af. Ik ben ooit eens vergeten dat ik een date met een meisje had, en daar is haar tweeling broer achter gekomen. Ik ben niet snel benag, ik bedoel, ik ben sterker dan de meeste jongens, maar ik wist niet meer hoe ik het had toen hij op me af kwam stormen.' Hij lachte en gaf June een kusje op haar voorhoofd. 'Maak je nou maar geen zorgen. Ik voelde me gewoon een beetje afgewezen toen je zo droog reageerde. Ik dacht dt ik het mis had wat ons betrof. Ik dacht namelijk dat het wel klikte.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 2:46:41 GMT 2
June zuchtte. "Het spijt me." Zei ze op fluistertoon, maar grinnikte toen zacht. "Ik zou je niet durven afwijzen ofzo. Dat staat mijn hart me niet toe." Nu het toch open kaart was sprak ze toch maar vrijuit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:21:41 GMT 2
Devon glimlachte. Hij gaf haar een kus op haar neus en grinnikte. 'het is al goed. Ik gewoon niet goed omgaan met afwijzingen van mensen waar ik echt gevoelens voor heb. Afgewezen voor een flirt is niet nieuw, mar dit deed wel erge pijn...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 16:30:57 GMT 2
"Het sopijt me echt." Zei ze opnieuw en keek naar het dekbed. "Hoe... Ik wil... Wat kan ik doen om het.. goed te maken?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 16:44:55 GMT 2
Devon lachte vertederd Hi trok haar tegen zich aan. 'Doe niet zo raar. Er is niks om goed te maken. Het is al vergeten en vergeven. Als ik had geweten dat je mijn gevoelens beantwoordde, dan had ik niet zo met haar zitten flirten. Ik bedoel, ik had eraan moeten denken dat ik je daarmee zou kwetsen. Het spijt mij.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 16:55:26 GMT 2
June keek Devon weer aan en glimlachte. "Als jij het mij vergeeft, vergeef ik het jou natuurlijk ook!" Haar hart klopte in haar keel, terwijl haar hesrenen knarste. "Devon... Ik wil echt iets doen om het goed te maken. Misschien..." Ze wende haar hoofd af. "Iets wat ik eerder niet durfde."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:05:45 GMT 2
Devon voelde dat hier een mooie kans lag. Hij legde zijn hoofd neer op het bed en glimlachte naar haar. 'Waar zat je aan te denken? Je hoeft niks te doen wat je neit wil, dat heb ik je al eerder gezegd.' Hij liet zijn hand op haar taille rusten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 17:15:20 GMT 2
June rilde even. "Nou... Ik weet n..." Ze beet op haar onderlip. "Een op neus, een op de wang, een op de neus en toen was je gestopt." Zei ze zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 17:31:24 GMT 2
Devon glimlachte. 'ja, maar nu bn ik vergeten hoe dat ookalweer ging. he, dan moet ik weer overnieuw beginnen.' Hij glimalchte lief naar haar en rolde haar op haar rug. Hij gaf haar een kusje op haar wang. 'Een kusje op wang betekend: wij zijn vrienden. Een kusje op neus -hij gaf haar kuse op haar neus- betekend: ik vind jou leif. Kusje op voorhoofd betekend -hij gaf haar een kusje op haar voorhoofd- jij bent belangrijk vor me.' Hij stopte even en glimlachte toen hij zacht zijn lippen op de hare plaatste. 'Een kusje op mond betekend: je bent meer dan een vriend.' Zijn ogen schitterden.
|
|