|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 23:43:07 GMT 2
"Hij is niet echt mijn oudere broer hoor. Maar hij gedraagt zich wel zo... Zo beschermend is hij." Ze ging in kleermakerszit zitten en keek hem aan. "Hoe vind je het hier op school tot nu toe?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:45:53 GMT 2
Devon haadle zijn schoduers op. 'Ik vind het wel okey. Het beste is dat mijn pa hier niet is om me op mijn zenuwen te werken. HEt slechtste is dat eht hier zo koud is. Lessen zijn overal hetzelfde. Het is vreemd, maar ik mis het daar niet. DE meeste van mijn vrienden zijn hier en wie geen vriend is, ka het worden, toch?' Hi keek naar haar op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 23:51:09 GMT 2
June lachte. "Ja, klopt. Maar hier zijn de leraren soms zo gek als een deur en soms echt heel streng. Ik weet niet hoe dat op je oude school was." Ze keek hem rustig aan. Ze had die middag niet verwacht dat haar dat diezelfde dag nog zou lukken. "Ligt mijn bed trouwens lekker?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:52:36 GMT 2
'Het ligt heerlijk,'glimlachte hij,'of mag ik er niet op liggen. dan ga ik er wel vanaf.' Hij kwam overeind, liet zichzelf op de grond zakken en keek naar haar op. 'Zo, nu ben je groot,'grijnsde hij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 9, 2007 23:55:54 GMT 2
"Doe niet zo gek joh!" Zei June lachent en ging naast hem op de grond zitten. "Ik wil niet groot zijn. Ik wil op gelijke hoogte of kleiner zijn." Zei ze met een zachte en zoete stem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 9, 2007 23:58:20 GMT 2
Devon grijnsde en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Zo heb ik ze ook eht liefst. Kleiner dan ik. Lief en beschermbaar... nee dat worod bestaat. Vanaf morgen. Ik ga het vanavond in het woordenboek erbij zetten.' Hij lachte en schudde zijn hoofd. 'Sorry, soms denk ik echt de vreemdste dingen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 0:04:20 GMT 2
Juna lachte. "Nou je doet maar hoor. Vind ik beter dan mensen die de hele dag niets zeggen... van die mensen als ik." Vroegde ze er met rode wangen aan toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 0:11:04 GMT 2
Devon grijnsde reed en zoende haar zachtjes op haar mond. 'Volgens mij praat je al heel wat meer dan ge gewend bent, sinds je mij kent...' Hij knipoogde en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 0:16:08 GMT 2
June knikte. "Ja, dat klopt. Hoe dat kan weet ik ook niet. Jij maakt me soort van anti-verlegen." Zei ze lachent. "Moet ik daar blij mee zijn?" Vroeg ze totaal niet serieus.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 0:29:55 GMT 2
'Zeker. Ik vond je verlegen luk, maar hoe meer je zegt, hoe beter ik je leer kennen en dat bevalt me wel. Hoe meer ik over je weet, hoe leuker je wordt. Ik wil je kennen zoals je bent. Je hoeft niet te veranderen.'
|
|