|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 0:34:01 GMT 2
"Ik verander ook niet expres. Het komt door jou, door jou doe ik onbewust anders." Ze staarde even voor zich uit. "er valt niet zoveel an mij te kennen geloof ik."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 0:50:02 GMT 2
Devon leunde tegen eht bed aan en opende zijn arm, zodat ze tegen hem aan kon leunen. 'Ik heb alle tijd. Ik wil alles over je weten. Je bent leif, mooi en een ongepoleiste diamant. Misschien weet ik je te poleisten, zodat idereen ziet hoe prachtig je bent.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 0:59:50 GMT 2
June leunde een beetje aarzelend tegen hem aan en keek hem vragend aan. "Van mij mag je het proberen. Maar ik weet nu al dat ik biju andere in de buurt niet zo spraakzaam zal zijn."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 1:12:12 GMT 2
Devon glimlachte en legde zijn gezicht tegen haar voorhoofd, gaf haar een kusje en keek haar weer aan. 'dat geeft toch niet? Misschien hoort dat idnerdaad niet bij je. Dan is dat maar zo. Ik zie het neit als een slechte eigenschap.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 12:22:13 GMT 2
June keek Devon verbaasd aan. "Dus je hebt er geen moeite mee als ik niets zeg bij mensen? En wat nou als ik weer zo... afstandelijk doe?" Ze fronste haar wenkbrauwen. "Dat wil ik niet, maar ik weet bijna zeker dat het gaat gebeuren."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 16:28:24 GMT 2
Deon glimalchte naar haar. 'Dan weet ik nu hoe dat komt. Dat geeft niet. Ik zal dan ook niet al te close komen, maar het heeft dan niks om het lijf. Okey? Want ik voel echt.. heel heel veel voor jou. IK weet neit wat je met me gedaan hebt in dit uurtje dat ik je ken... misschien liefde op het eerste gezicht?' Hij meende elk woord en dat verbasde hem. Niet alleen dat hij eerlijk was, maar vooral dat de gevoelens echt waren.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:27:06 GMT 2
June keek hem aan terwijl haar hart in haar keel klopte. "Je bent gek." Zei ze zacht en op een vreemde liefdevolle toon. "Ik weet niet wat het is, maar je hebt me helemaal gevangen zoals me nog nooit is overkomen." Ze leunde dichter tegen hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 10, 2007 19:47:26 GMT 2
'Als je eens wist hoe vreemd dit voor mij is...' Hij legde zij hoofd tegen de hare aan en sloot zijn ogen. Dat warme gevoel.. Hoelang kende hij haar echt? Wat er met hem aan de hand... Waarom opeens zoveel gevoelens, zoveel.. vlinders.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 10, 2007 19:53:30 GMT 2
Ze had niet gedacht dat ze zosnel weer iets voor iemand zou voelen, maar June wist nu al niet meer wie die jongen was waar ze zo verdietig om was geweest. "Ik doe het graag." Fluisterde ze en grinnikte zacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:22:26 GMT 2
Devon lachte. 'Dat is mooi. Ik ben ook erg blij om dit eens mee te maken. Nooit gedacht dat ik nog eens gepakt zou worden door liefde op het eerste gezicht. Heb eroverhoren vertellen.... het is best stoer.' Hij grijnsde en gaf haar nog een kusje op haar haren. Ze rook lekker.
|
|