|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:29:28 GMT 2
June lachte en prikte hem in zijn zij. "En dan nog wel met een muurbloempje. Schaam je. Zou dat niet met een of ander super blond poppetje moeten?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:47:44 GMT 2
Devon staard haar aan trok een wenkbrouw op en begon te lachen. 'Moet ik jou uitleggen hoe eht werkt? Wacht ik schets het voor je.' Hij pakte zijn toverstok en begon tekeningetjes op de muur te maken. het waren heel simpele poppetjes. Aan de ene kant met hele grote borsten en blond haar en aan de andere kant, normalere poppetjes met willekeurige kleur haar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 0:50:41 GMT 2
June lachte en ging op het bed zitten en keek belangstellend naar de tekeningen. "Ik ben benieuwd. Moet ik het vergelijken met een soort poppenkast ofzo?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:57:26 GMT 2
Devon lachte om het idee en liet het poppetje met de grote borsten op een hoerderige manier dansen en met haar net getekende kont schudden. Het andere poppetje sloeg haar armen over elkaar en keek zonder gezicht hoofdschuddend naar het blonde poppetje. 'Kijk,'begon Devon,'vrouwtje een laat zien dat ze alles met je wil doen. Ze is eenvoudig en heeft grote brsten en een goede kont. Ze is blond, dus mestal in cominatie met de andere factoren, ook neit intelligent.' Het blonde popptje stak verldeielijk een vinger in haar mond, las een dom wicht. 'vrouwtje twee daarintegen,'hij richtte zijn aandacht op eht tweede poppetje, dat vragend het hoofd shuin hield. 'zij is normaal. Zij heeft schoonheid die niks te maken heeft met het achtrena lopen van je.. je weet wel. Ze is heeft ook zonder twijfel meer inhoud dan vrouwtje een en zal je niet gaan vervelen, of veel midner snel. Naar dat meisje kom je graag terug en wil je leuke dingen mee doen.' Het poppetje juichte. 'Vrouwtje een is alleen leuk om mee op te scheppen, voor een keertje, of alleen voor in bed. Meer is ze niet en vaak duurt het lang voor ze ontdekt dat ze wordt gebruikt.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:04:23 GMT 2
June fronste haar wenkbrauwen. "Dus je zou nooit op een vrouwtje een verliefd kunnen worden? Maar wel op een vrouwtje twee." Ze glimlachte toen ze dacht het te begrijpen, al baadde zijn woordkeuze haar een beetje tot zorgen. Ze negeerde haar zorgen en hield haar hoofd schuin. "En wat gebeurd er als de man in kwestie verliefd word op een vrouwtje twee?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:07:31 GMT 2
Devon knikte. 'Vrouwtje een is een mannen speeltje. Ik geef eerlijk toe, ik ben met veel vrouwtjes een gegaan, maar ik vergeet constant hun naam en negeer ze darna. Na mij krijgen ze zo weer tien adneren. Je kan alleen verliefd worden op een vrouwtje twee.' HIj keek even naar het plafond. 'Tja, als je verliefd wordt op een vrouwte twee, dan zijn alle vrouwtes een zo overbodig en vervelend... Alleen een ander heel leuk vrouwtje twee zou een uitdaging kunnen zijn. Hoezo?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:10:59 GMT 2
June haalde haar schouders op. "Nee niets, gewoon." Zei ze vrolijk ene wiegde geen en weer op het bed. Ze dacht even na. "En wat als er inderdaad twee vrouwtjes twee zijn, wat dan?" Ze moest denken aan zCarmen en aan Lena, die beide moesten kiezen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:17:40 GMT 2
DEvon dacht even diep na. 'tja, dat is moelijk. Zo vaak komt het gelukkig neit voor dat een jongen niet kan kiezen. Het kan zijn dat, als iemand al een vrouwtje twee heeft en een leuk vrouwtje twee heeft, dt hij dan vreemd gaat, of dat hij voor dat andere vrouwtje twee gaat en het uitmaakt met zijn eerste vrouwte twee.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:20:27 GMT 2
June knikte dat ze het begreep. "Twee vriendinne van me hebben het meegemaakt... alleen dan waren de vroutjes een en twee mannetjes een en twee." e lachte even zacht. "De ene heeft nu enorme ruzie met degene die ze niet gekozen heeft, maar is nogsteeds smoor op haar huidige vriendje. En de andere is nog bevriend met die andere." Ze zuchtte even en was even jaloers op de relaties die haar vrienden hadden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:23:33 GMT 2
Devon staarde haar aan en schudde even zijn hoofd. 'Okeej, ik vond mezelf al verwarrend, maar van jou snap ik helemala niks, leiverd.' Hij lachte en probeerde ht nog eens op een rijtje te krijgen.
|
|