|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:51:28 GMT 2
"En wat als er geen scheids is?" Belangstelling klonk onwillig in haar stem. "Want mijn broer doet het zonder als hij met zijn vrienden bezig is." 'Waarom zijn we ook al weer over voetbal aan het praten?' Dacht ze even, maar verdong de gedachte, het wasgezellig zo.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:55:56 GMT 2
Devon lachte. 'Dan ga je gewoon stoeien met de andere leden of pak je de bal en rent ermee weg als het je niet bevalt.' Hij liet zijn hofd achterover zakken en had het niet meer van eht alchen. 'Sorry,'lachte hij, 'ik ben niet erg serieus wat sport betreft.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:00:02 GMT 2
Juna schudde lachent haar hoofd. "Nee, ik merk het. Is er iets waar je wel serieus over bent? Of zie je alles als een feest?" Ze stak haar tong even uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:02:45 GMT 2
'Het elven is een feest,'grijnsde hij, maar streek toen met een vinger over haar gezicht. 'Maar ik ben wel serieus over mijn gevoelens voor jou. Net zoals ik serieus ben over school, al doe ik van niet en ook over al mijn vriende. de rest is idnerdaad gewoon een grote grap.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:15:11 GMT 2
June was even stil en zuchtte gelukkig. "Misschien neem ik daar een beetje van over. Want ik zie het leven niet echt als een feest."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:18:00 GMT 2
Devon trok haar tegen zich aan en zoende haar teder en diep. Hij sloot zijn ogen en genoot van haar, maar vooral van al die hyperactieve vlinders in zijn buik. 'Ik za je elren eht leven als een feest te zien en ik ga je ook vaak naar feesten meenemen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:20:54 GMT 2
June beantwoorde zijn zoen en rilde even. Ze was nogsteeds niet gewend aan dit gevoel en aan zijn naarbijheid. "Ik ben niet zo'n feestbeest hoor." Zei ze zacht. Ze vertrouwde niet op haar stem, alsof hij die weggenomen zou hebben door de zoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:32:35 GMT 2
Devon alchte. 'dat geeft niet. We doen het rustig aan. Ik neem je een keertje mee naar en leuk feestje, met mensen die je goed ken en war je je mee op je gemak voelt en als e niet meer wil gaan we weg. We bouwen het langzaam op en als je het echt niks vind, nou dan niet. Dan bouwen we samen een feestje.'Hij grijnsde \breed en keek har leif aan. 'Heb ik al egzegd hoe mooi jij bent? Vast al veel te vaak.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:36:55 GMT 2
June glimalchte verlegen. "Ik voel me op mijn gemak bij jou." Fluisterde ze en beetje een seconde op haar lip. "Ik weet niet of je het hebt gezegd, maar hoe dan ook bedacht." Er verscheen weer een blos op haar wangen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:44:45 GMT 2
Devon glimalchte. 'kijk jij wel vaak genoeg in de spiegel? Ik denk dat dat ook zou helpen om zelverzekerder te worden. gewoon een paar keer per dag zien dat je mooi bent. Ik weet zeker dat je dan vrolijker wordt.' Hij begon zacht met zijn vingers haar ahren te kammen en gllimlachte.
|
|