|
Post by melien on Jul 8, 2007 9:55:23 GMT 2
Sara liep de slaapzaal binnen. Ze liep direct door naar haar bed waar ze haar galajurk had opgehangen. Ze zou met Bill gaan. Ze had er ontzettende zin in maar was aan de andere kant ook ontzettend zenuwachtig. Ze haalde diep adem en pakte haar galajurk. Daarna zocht ze eerst de goede schoenen erbij.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:24:09 GMT 2
Tifa liep de slaapzaal in, ze keek eventjes naar Sara en haalde toen een lichtblauwe jurk met een aantal zwarte strepen uit haar hutkoffer. Hij was nog heel gebleven. "Er ook veel zin in?" vroeg ze toen. Ze trok de jurk snel aan en chekte of hij goed zat, daarna pakte ze de soort van laarsjes die erbij paste en bond een lichtblauw lint met diepe donker gekleurde streepjes in haar haren. Ze hoefde zichzelf niet te zien om te weten of het goed zat. Dat voelde ze vanzelf. "Jij gaat toch met ene Bill, Bill kaulitz toch?"
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 11:30:26 GMT 2
Sara keek op. "Hoi Tifa. Ja ik heb er zin in." ze trok haar galajruk aan. "Ja. Hoe weet jij dat? En met wie ga jij eigenlijk??" zei ze. Ze deed een witte roos in haar haar. Daarna liep ze naar de spiegel om wat make-up op te doen. Haar haar viel in krullen op haar schouders. Ze had besloten er niets mee te doen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:36:13 GMT 2
"Met Steve, ik had hem gevraagt voordat ik het compleet doorhad" zei Tifa. Eventjes glimlachtte ze en volgde de plek naar haar spiegel. Ze was iets vergeten namelijk. "Ik weet het omdat hij een van me vrienden is deus" vervolgde ze lachend.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 11:42:25 GMT 2
Sara moest lachen. Tifa paste wel bij Steve ja. "Oja. Was ik even vergeten." zei ze lachend terwijl ze in de spiegel naar Tifa keek. Ze deed nog een beetje lipgloss op en haar make-up zat goed. Ze liep naar haar hutkoffer om haar sieraden ddoosje eruit te halen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:45:50 GMT 2
Tifa keek naar het doosje dat voor de spiegel stond. Aan een rand van de spiegel hingen vele linten. Zoals gewoonlijk, aan de andere kant hing niks. Snel pakte ze nog haar borstel en kamde nog een keer door haar haren. "Waar hebben jullie afgesproken?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 13:21:36 GMT 2
"In de leerlingenkamer. Jullie?" antwoordde ze. Uit het sieradendoosje haalde ze een ketting met diamantjes en bijpassende oorbellen en een bijpassende ring. Dat was haar verjaardagscadeau geweest.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 13:25:14 GMT 2
"Voor de deuren van de zaal" antwoorde Tifa toen. Ze plofte op haar bed. "Nou, ik weet niet wat Bill voor reactie heeft maar waarschijnlijk zal hij stilvallen" zei ze lachend.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 13:42:18 GMT 2
"Hoe bedoel je? Hoezo?" vroeg ze terwijl ze haar ketting omdeed en haar oorbellen in deed. Haar ring had ze al om. Ze deed haar schoenen aan en was er helemaal klaar voor. Ze ging op het bed zitten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 14:05:07 GMT 2
Tifa moest lachen "Door hoe je eruit ziet, hij zal vast sprakeloos zijn" zei ze toen, ter uitleg. Toen stond ze op "Kom, dan gaan we naar de leerlingenkamer"
|
|