|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 21:30:03 GMT 2
"Echt! Hou je mond!" gilde Elin gefrustreerd en kreeg de neiging alles wat ze in handbereik had naar Draconic te gooien. Thomas keek even verbaasd naar Elin en probeerde het zo goed als het ging te negeren, en keek Litha aan "Mag ik?". Hij glimlachtte en pakte een koekje, en stopte deze in zijn mond.
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 21:47:50 GMT 2
Litha keek even verbaast omzich heen, van Draconic, naar Elin en toen naar Tomas ''Hey Thomas'' Zij ze vrolijk, en ze knikte ''Tuurlijk'' antwoorde ze daarna. Ze richte haar blik weer op Draconic ''ach-'' begon ze moeizaam ''verandert, zo kun je het wel noemen. Geadopteerd na me 6de'' legde ze uit. Ze deed het laatste stukje van haar koek in haar mond. En zette haar half leeg gedronken kopje op tafel neer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 17:45:49 GMT 2
Draconic knikte even en schudde opnieuw zijn hoofd. 'Het is zo vervelend. Ik weet wie je bent, maar tegelijk ook niet. Maar, was je naam dan eerst anders? Wie zijn je echte ouders? Misschien dat dat helpt.' Hij wilde nog een koekje pakken, maar bedacht zich. Hij liet zich achterover zakken en glimlachte geinteresseert naar Litha. Hij negeerd Elin weer volledg. Irriteren of negeren, meer opties waren er niet.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 17:51:43 GMT 2
"A komop, een keer op een bezem! Zo moeilijk is dat toch niet Ayli?" Vroeg Rachanna aan Aylin die samen binnen kwamen lopen. "Jaa doei! Ick sta liever op de grond 'oor! Echt!" Zei Aylin en ging in een stoel zitten. Rachanna ging bij Draco op schoot zitten en gaf hem een zoen. "Zeker weten? Ow hee Litha! Das lang geleden zeg!" Zei Rachanna toen ze Litha in het oog kreeg.
|
|
|
Post by robin on Nov 28, 2007 17:55:05 GMT 2
Litha beet op haar lip, en wende haar blik van Draconic af. Zenuwachtig keek ze om zich heen. ''ik-ach, weet nog maar weinig van me jeugd. Alleen dat ik geacpteerd ben door de familie Morse en dat ze gelijk mijn achter naam veranderde. want, blijkbaar kwam die van een slechte familie. Ik weet er weinig over, kan me nog maar kleine vage dingen herrineren, het liefste zou ik alles.. vergeten'' Legde Litha onzeker uit. Haar ogen schoten nogsteeds zenuwachtig heen en weer, en haar hand trilde toen ze haar theekopje van tafel pakte. Waardoor bijna de thee over de rand kwam. Ze voelde zich nooit zo op haar gemak als ze over haar verleden moest gaan beginnen. Ze deed er nooit moeilijk over, omdat ze zich er nog maar weinig van herrinerende maar het gaf haar een onprettig gevoel.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:04:30 GMT 2
Draconic was zo gefocest op Litha dat hij de meisjes neit binenn hoorde komen. 'Kom op, ik kan er niet tegen. Ik weet dat ik je ken, en ik weet dat ik je mag, maar ik zou niet weten waarvan! Toe, zeg me je oude naam! Alsjeblieft, voor mij?' Hij keek haar smekend aan. Hij zou voor haar knielen als eht moest en toonde dat door half van de bank af te glijden.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:07:11 GMT 2
Thomas wierp verbaasd een blik op Draconic en stond op en ging naast Aylin staan "Volgense mij heeft Draconic weer iets raars geslikt" zei hij dan droog.
|
|
|
Post by Merel on Nov 28, 2007 18:07:22 GMT 2
Doordat Draco half van de bank af gleed, viel rachanna van de bank. Ze zat nu op de grond en keek Draco beledigd aan. "Als ik niet op schoot mag kun je dat ook gewoon zeggen hoor, ik hoef geen blauwe kont.. Staat zo on-charmant." Zei ze met een grinnik. "Maar Litha, hoe is het met je?" Vroeg ze vervolgens aan Litha. Aylin keek naar de thee even vroeg zich af water allemaal in zat. Toen keek ze naar Thomas. "Doet 'ij niet altijd zo?" Vroeg ze met een grinnik.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 28, 2007 18:11:04 GMT 2
Draconic keek op en schrok zich dood. 'Oh, schat het spijt me! Ik was zo... sorry!' Hij pakte haar ahnden zachtje vast en zoende haar teder op haar mond. Hij liet zich weer zakken en trok haar op zich. Hij knuffelde haar en hield haar stevig vast, zelfs toen hij zijn blik weer op Litha vast plakte.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 28, 2007 18:14:20 GMT 2
"Dat is waar"' zei Thomas bedachtzaam en deed zijn handen in zijn zakken, en keek dan Aylin aan en grijnsde "Behalve in bed. Dan slaapt hij"
|
|