|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:12:12 GMT 2
'Nee, dat vind ik niet!' schreeuwde Chloë. 'En noem me niet je liefje, viezerik!' schreeuwde ze er achteraan, waarna ze uithaalde met haar hand en hem echt een klap in zijn gezicht gaf. Precies wat hij verdiend had, vond Chloë. Wie aan Ryanne kwam, kwam aan haar.
|
|
|
Post by admin. on Jun 15, 2007 17:15:33 GMT 2
"Dan vind je dat niet, liefje" zei jesse kalm en uitdagend. "Ze zit nou eenmaal in Azkaban, schat, zet haar uit je hoofd. Je kan haar niet terughalen, al zou je dat willen. Geen veiligere plek als Azkaban"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 17:42:32 GMT 2
'Hou op met me je liefje of schat te noemen!' schreeuwde Chloë woedend. Ze haalde uit om hem opnieuw te slaan, maar bedacht zich. Hij was het niet waard. Ze keek hem moordend aan en draaide zich daarna om, en bleef met haar armen over elkaar voor zich uit staren. Ze kon de dwang om hem alsnog een klap te verkopen bijna niet weerstaan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 15, 2007 18:05:56 GMT 2
Draconic snoof. Hij stond op. 'Je snapt het neit he? Het gaat erom dat je je afzonderd. Net zoals Ryanne deed. Wil je dat we jou ook kwijt raken? En hou jij verdomme nou eens je kop!' Draconic schreeuwde dit naar Jesse. Hij kende de jongen neit goed, maar Chloë was hem te dierbaar om door zo'n jongen te worden geirriteerd. Hij balde zijn vuisten.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 18:06:30 GMT 2
"Niks" mompelde Thomas met zijn kaken op elkaar geklemd naar Aylin, nog steeds weigerend iemand hier aan te kijken. Hij was het gewoon zat. Waarom moest iedereen zich nou met hém bemoeien?
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 15, 2007 18:21:17 GMT 2
Chloë keek even dankbaar naar Draconic. Ze wist zeker dat als Jesse nog langer zo doorging, ze zich echt niet meer zou kunnen inhouden en hem meteen in de haren zou vliegen. Ze keek Thomas even aan, en daarna weer naar Draconic.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 19:23:11 GMT 2
"Ik zonder me niet af!" ontkende Thomas boos, nog steeds met op elkaar geklemde kaken "Waarom doet iedereen nou toch alsof ze me begrijpen!?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 15, 2007 20:18:33 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Ik dacht dat ik je juist duidelijk maakte dat ik er geen klap van begijp! Ik ben alleen bang dat ik naast mijn beste vriendin ook nog eens mijn beste vriend ga kwijt raken!' Hij was weer opgesprongen. Hij wist neit of hij eht wel zou trekken als hij Thomas ook kwijt zou raken...
|
|
|
Post by melien on Jun 15, 2007 20:20:02 GMT 2
Mara stond versteld van wat er gaande ging. Ze was eventjes naar de slaapzalen om een t-shirt en een trainingsbroek aan te doen en meteen was er van alles gebeurd. Ze stond stilletjes bij een van de stoelen toe te kijken. Ze snapte niet wat er gaande was. Ze keek van Thomas naar Draconic naar Chloe. "Wat.." begon ze zachtjes maar meteen verstomde ze. Ze wilde vragen wat er was gebeurd dat iedereen ineens zo deed tegen elkaar maar deed het toch maar niet. Een paar tellen lang was stokstijf blijven staan. Daarna kwam ze weer langzaam in beweging en ging ze voorzichtig op de leuning van de bank zitten. Ze bewoog zich alsof ze met elke groffe, snelle of grote beweging iets kon breken waardoor het alleen maar erger werd. Toen ze zat richtte ze haar blik op Thomas. Tegelijkertijd was er een prikkelend gevoel in haar maag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 21:56:25 GMT 2
Rachanna zat een beetje verbijsterd te kijken op de bank. Wat was hier in hemels naam aan de hand? Ze keek van Chloë, Naar Draconic, Naar THomas naar Jesse. Toch hield ze verstandig haar mond. Ze wist dat het met Ryanne te maken had.. Ze zuchte.
Aylin keek naar Thomas. "ER ies wel iets, EN ick snap 'et niet. Ick begrijp op dit moment geen donder van jou! Als je het eerlijk wil weten! Niet dat ick je lang ken, maar zolang als ick je ken, ben je nu ineens veranderd! EN ik wil het juist begijpen!" Zei ze en ze begon nu ook een beetje pissig te worden.
|
|