|
Post by admin. on Jun 7, 2007 17:03:40 GMT 2
Vloekend stormde Jesse de leerlingenkamer binnen. "Rot mens van een Anderling" siste hij met zijn kaken op elkaar geklemd. Strafwerk, stráfwerk! Hoe kon ze?!
Kwaad schopte hij een eerstejaars, gooide zijn tas naar hem toe en bromde : "Naar slaapzaal" terwijl hij ging zitten in één van de groene banken.
"Als ik haar te pakken krijg, heeft ze problemen- grote problemen"
|
|
|
Post by doubletrouble on Jun 9, 2007 11:39:18 GMT 2
"Wie heeft problemen als je haar te pakken krijgt?" viel Hannah tussen. Ze liet de eerstejaars met Jessa's tas struikelen, gooide haar tas boven op die van Jesse, en zei: "Slaapzaal, je weet ondertussen wel waar". De eerstejaars krabbelde overeind en racete weg. "Als het Anderling is, wil ik je wel helpen. Een onvoldoende omdat mijn fret nog steeds wollen haren had, in plaats van een vacht'
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 11:43:12 GMT 2
Aylin liep net de leerlingen kamer binnen en gooide haar tas ook nog even naar de bruger. "Met een beetje tempo graag!" Zei ze commanderend tegen hem. "Bonjour!" Zei ze daarna vrolijk en keek naar Jesse en Hannah. "Ick mag die Anderlien ook niet. Mijn Bekier had nog een staart, ook een onvoldoendie." zei ze sikkeneurig en plofte op een van de stoelen neer.
|
|
|
Post by doubletrouble on Jun 9, 2007 11:49:16 GMT 2
Hannah keek op naar Aylin. Wie mag die Anderling wel? Volgens mij bijna niemand, toch?zei ze grijnzend. Waarom nemen we geen wraak op haar? Dat vind ik tenslotte een van de leukste dingen om te doen. Wraak nemen op iemand. Ze keek van Alyin naar Jesse en weer terug. Vinden jullie het dan geen goed idee?
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 12:00:17 GMT 2
"Ick vind 'et best, Ick wou 'aar altijd al een terug pakken." Zei ze grijzend. "Volgens moi mag eigenlijk niemand 'aar echt. Misschien een paar Griffjes, maar verder niet echt, wel logish eikenlijk." Zei ze en keek naar hannah. "Al enig idee 'oe?"
|
|
|
Post by doubletrouble on Jun 9, 2007 13:20:37 GMT 2
Mischien is het een goed idee om iets vervloekts aan haar te geven. Tijdens de volgende les gedaanteverandering kunnen we wel één van de fretten vervloeken, veranderen in een sjaal en dan aan haar geven. Idee? stelde hannah voor. Een grijns overspoelde haar gezicht. Maar dan moeten we wèl een goede vloek vinden
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 17:27:40 GMT 2
"Ik doe mee, want ik weet nog wel een spreuk" zei Jesse grijnzend. Hij sprong overeind en sloeg met zijn vuist inz ijn hand. "Silofilli, eigen spreuk, maar geeft Anderstinkt wel een goed lesje. Zien jullie haar al lopen met datzelfde als die Chantal, wiens hand ik ook vervloekt heb? Daar komt ze noit meer vanaf"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 18:10:49 GMT 2
Elin keek naar Hannah, Aylin en Jesse. Ze had het gesprek half gevolgd en was van plan zich er nu ook mee te gaan bemoeien "Goed idee" zei ze en glimlachtte. Jesse mocht ze wel, van Aylin wist ze het niet zeker.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 18:20:56 GMT 2
"Iedereenn klaar? Whatever- accio fret!" brulde Jesse, waarna er een fret door het open raam vloog. Grijnzend keek hij naar het witte beest dat rondschoot, terug werd getrokken door Jesse en piepend ging liggen. "Sillofilli mito!" riep hij. De fret kreeg een groene glans, werd weer wit en vloog na een volgende spreuk richting de kamer van Anderling.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 18:27:43 GMT 2
Elin juigde even toen de fret het raam uitzoefde.
Thomas strompelde de leerlingenkamer binnen, zag Jesse, Elin, Hannah en Aylin en wist dat hij, zoals gewoonlijk, weer eens op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was. Zo normaal mogelijk liep hij naar hun toe en ging een beetje houterig op de stoel zitten. "Hoi"
|
|