|
Post by admin. on Jun 13, 2007 18:30:42 GMT 2
"En daar hebben we..... THOMAS!" riep Jesse grijnzend. Hij klapte luid in zijn handen en bekeek hem onderzoekend, terwijl hij met zijn wenkbrauwen fronsde. "Stijfjes, saai, ja hoor, depressie. Ik heb het door. Welk meisje heeft je deze keer afgewezen? Wel een Zwadderaar hoop ik- ja toch, Thomas?"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:15:57 GMT 2
Thomas keek even op naar Jesse, totdat hij zijn mond open trok "Voor als je het nog niet had gezien, mijn 'meisje' is nu in Azkaban". Hij keek even naar Jesse om zijn reactie te zien.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 19:38:31 GMT 2
"Ja, dat had ik door, maar jou kennende zoek je de volgende zo weer. Niet dan?" zei Jesse lichtelijk verbaasd. "Kom op! Doe niet zo chagrijnig! Doe er eens wat aan, Elin!". Jesse sprong overeind en greep Thomas' schouders, terwijl hij hem door elkaar schudde
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:43:35 GMT 2
Thomas bood absoluut geen weerstand toen Jesse aan kwam lopen, maar probeerde weg te duiken. "Ik heb er gewoon geen zin meer in, momenteel" zei hij een beetje geïrriteerd, waarom wou iedereen hem nou de hele tijd opvroljken?
Elin gilde wat en liep achter Jesse aan op Thomas af. Thomas was niet haar eerste keus, nooit geweest maar hij was ook niet stom ofzo.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 19:50:47 GMT 2
"Jesse leek even uit het veld geslagen, maar toen verscheen er een grijns op zijn gezicht. "Thomas die géén zin heeft in een meisje? Kom nou toch- Elin, vindt je hem ook niet grappig? Haha" vrulde hij/.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:00:10 GMT 2
"Ik zei èr!" zei Thomas opeens hard, met de nadruk op de 'R'. "Ik heb even géén zin in jou grapjes Jesse" mompelde hij er kwaad achteraan en probeerde op te staan.
"Misschien heeft hij wel zin in mij?" opperde Elin schaapachtig met een grijns op haar gezicht.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:05:19 GMT 2
Draconic kwam binnen lopen. Zijn arm bloedde, maar hij hechte er geen waarde aan. dat had maar even gemoeten. Hij zag Jesse, Thomas en opnieuw Elin. Hij zuchtte diep. hij stak zijn goede hand op naat Thomas, knikte naar Jesse -die hij niet goed kende- en negeerde Elin volledig. Hij vond haar te vervelend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 20:12:08 GMT 2
Chloë stapte de leerlingenkamer binnen. Ze keek even om zich heen naar wie er allemaal waren, en plofte daarna in een van de stoelen neer. Ze begroette iedereen even kort. Na een tijdje voel haar blik op Draconics arm. Lichtelijk geschrokken keek ze hem aan. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:32:55 GMT 2
"Kan iedereen niet nu gewoon even stil zijn!?" schreeuwde Thomas overstuur door de leerlingenkamer. Hij werdt gek van iedereen hier.
Elin keek even beteuterd en wierp een vragende blik naar Jesse "Tisser?" zei ze dan verbaasd naar Thomas.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 20:38:59 GMT 2
'Shirie,'mompelde Draconic terwijl hij vertwijfeld naar Thomas keek. 'Thomás, what's up man? Waarom opeens dat humeur?' Hij knikte alsnog een groet naar Chloë en gaf er ook maar een knuffel bij. Hij hiled zijn arm opzij, zodat hij haar daarmee niet zou raken.
|
|