|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:49:28 GMT 2
"Alles!" zei Thomas woest en keerde zich van Draconic weg "ik-ik..". Verder kwam hij niet.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2007 20:51:17 GMT 2
Chloë knuffelde hem even terug en gunde hem een glimlach. 'Thomas is sjaggie,' zei ze als antwoord op zijn vraag aan Thomas. Niet dat Draconic nog niet doorhad dat hij chagrijnig was. Ze keek even om naar Thomas en vroeg zich af waarom hij zo'n humeur had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 21:04:12 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Heb ik iets gedaan?'vroeg hij zacht aan Chloë. Het voelde erg slecht dat Thomas zo deed. Hij kreeg eht gevoel alsof het iets met hem te maken ahd. maar dat was belachelijk. Wat had hij nou gedaan? 'Je kan er met ons over praten, Thomás.'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 21:10:24 GMT 2
"Ik ben níet chagerijnig!" schreeuwde Thomas woest en kreeg de neiging tegen een stoel aan te trappen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 21:13:14 GMT 2
Meera kwam de leerlingenkamer binnen, ze had even ergens gitaar gespeeld om de sfeer te ontlopen. Maar ze was nog geen 10 seconden binnen en ze proefde de sfeer alweer. Vele blikken stonden op verbaast, chagerijnig of juist vrolijk. Rustig ruimde ze haar gitaar op en ging bij de meute zitten. Ze glimlachde zwak en begroette de rest even.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 21:21:40 GMT 2
'Wat is er dan?' Draconic kon zijn stem niet onder controle houden. Hij haatte het als er iemand tegen hem schreeuwde. Dat had zijn grootvader al genoeg gedaan. Hij wilde zijn vriend graag helpen, maar dan moest hij wel normaal doen. 'Je weet dat we je willen helpen. Doe nou neit zo koppig!'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 21:51:33 GMT 2
"Niets!" mompelde Thomas terwijl hij nog steeds gejaagd adem haalde, alsof hij net 50 meter had hardgelopen. Hij hoefde geen hulp, want er was níets met hem aan de hand. In ieder geval, dat vond hijzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 22:05:05 GMT 2
Draconic balde zijn vuisten. 'Ik ben je vriend, verdomme! Waarom vertel je niet wat er aan de hand is? Het is niet alsof we je vijanden zijn ofzo! Vertel het gewoon! Ik geloof er helemala niks van dat er niks is! Je zou nooit zo reageren!' Hij was kwaad, maar alleen omdat hij zich amchteloos voelde. Wat moest hij nou doen om dat joch te laten praten? Hij kon niks doen, Thomas was zijn vriend...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 22:08:13 GMT 2
Thomas was even stil, omdat hij redelijk onder de indruk was van de reactie van Draconic, maar gaf geen antwoord op zijn vraag. "Ik kan gewoon niet tegen drukte, nu niet" zei hij dan kortaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 13, 2007 22:12:59 GMT 2
'Druk?' Wat voor druk?' Draconic snpate er niks van. 'Waarom neem je ons opeens niet meer in vertrowuen. Je begint al net zo te worden als Ryanne! Nog even en we zijn jou ook al kwijt!' Hij liep nijdig weg en leit zich op een stoel vallen. Hij keek kwaad de adnere kant op. Snake sprong bij hem op schoot en keek Thoams met felle blauwe oogjes aan. Draconic kon neit zeggen hoeveel pijn eht hem deed en zou dat ook niet doen.
|
|