|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 15:08:03 GMT 2
Mokkend zat Dark in de leerlingenkamer van Zwadderich. Hij had zich een tijd niet laten zien en had daarom veel huiswerk gekregen. En een brief van waneer alles af moest zijn, gelukkig had hij 2 hele weken gekregen hiervoor. Op een zetel, met een boek, perkament en zijn veer zat hij. Op het tafeltje voor hem lag een torenhoge stapel van leerboeken en boeken waarvan hij een werkstuk moest maken. Hulp zat er niet echt in voor hem, omdat hij weinig vrienden had. "Dan maar eerst toverdranken' mompelde hij. Waarzeggerij kwam maar als laatste, doodsaai vak.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 16:53:27 GMT 2
"Toverdranken? Ga je dat sirieus maken?" Vroeg Rachanna terwijl ze naar Dark keek. Ze rekte zich uit. Ze zat op een bank, en keek naar Dark toen hij iets zei. Huiswerk? Maakte ze eigenlijk nooit.. Geen zin in.. En van Sneep hoefde ze meestal zo goed als niks te maken.. Ze glimlachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 17:11:56 GMT 2
Dark keek op "ik heb twee weken huiswerk in te halen, dus ja" antwoorde hij. Hij richtte zich weer op zijn werk en schreef een aantal zinnen op. Na een aantal minuten schrijven nam hij een pauze. Hij had werkelijk al een half uur zitten schrijven, voor het werkstuk over weerwolven.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:16:05 GMT 2
Rachanna keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "2 weken vakantie genomen?"Vroeg ze grijnzend. Ze stond op en liep naar hem toe. Ze keek over zijn schouder naar het perkament... "Misschien kan ik je helpen?" vroeg ze grijnzend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 17:26:37 GMT 2
"Vakantie kan je het niet noemen, ik was weg omdat ik opnieuw wil beginnen, bijna iedereen heeft een hekel aan me,zelfs zwadderaars omdat ik gewoon kortaf doe" antwoorde hij. Toen mompelde hij op haar vraag "Graag"
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:37:12 GMT 2
Ze haalde haar schouders op. "Nou veel erger dan Elin kun je niet zijn." Toen liep ze naar boven en zocht even in haar hutkoffer. Daar haalde ze haar werkstuk over Weerwolfen uit. Iets langer dan nodig was.. Niet dat ze iets had gedaan.. Iemand had haar geholpen, ofwel het even voor haar gemaakt. "Hier.. Misschien heb je er iets aan." Zei ze en legde haar werkstuk neer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 17:40:26 GMT 2
Dark keek naar het werkstuk dat ineens voor zijn neus lag "Zal sneep dat niet merken?" vroeg hij toen. "ik haal er wel informatie uit,makkelijker dan al die boeken te doorzoeken" hij wees met zijn pen naar de stapel boeken op de tafel en een stapel naast de stoel. "Huiswerk sucks om het zo te zeggen"
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:45:15 GMT 2
"Bij een Zwadderaar zou Sneep dat neit merken denk ik zo." Zei ze Grijnzend terwijl ze in een stoel neerplofte. "Huiswerk Sucks vreselijk.. Vandaar dat ik er eigenlijk nooit aan begin." Ze keek naar de boeken alsof het dingen waren die elk moment konden ontploffen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 17:53:33 GMT 2
Draconic rende op Rachanna af en omhelsde haar hevig. 'Haaj, schatje!' Hij kuste haar en zag toen Dark. Zijn blik verduisterde en hij zuchtte geergerd. 'oh, jij leeft ook nog?' Hij snoof minachtend en glimalchte toen weer naar zijn vriendin.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 17:53:39 GMT 2
"Als ik het niet af heb over 2 weken, dan ben ik dus weg van hogwarts, niet dat ik dat laat gebeuren!" Hij legde het werkstuk van de weerrwolf apart en keek naar de stapel boeken die terug konden naar de bieb. Met een kleine bezwering waren de boeken over weerwolven verdwenen. Nu nog Gedaanteverandering, dreuzelkunde, gelukkig niks voor waarzeggerij en nog iets voor sterrenkunde ofzo. dacht hij.
|
|