|
Post by Merel on Jul 5, 2007 17:57:36 GMT 2
Rachanna werd een beetje overdonderd door Draconic waardoor ze half uit de stoel viel. "Heey Schat!" Zei ze grijnzend terwijl ze hem ook een stevige knuffel gaf. Ze hield hem stevig vast zodat ze niet uit de stoel viel. "Veel te lang niet gezien!" Zei ze en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 5, 2007 18:01:12 GMT 2
"Ja ik leef ook nog" mompelde Dark. Hij liet met een spreuk de boeken verdwijnen en opruimen in zijn hutkoffer. "Nog bedankt dat ik je werkstuk over weerwolven mag lenen" Toen stond hij op en mompelde nog iets dat leek op een dag en was toen weg. De leerlingenkamer uit. Met draconic kon hij haast niet overweg en met hem in dezelfde ruimte blijven. Was iets dat hij liever niet deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 18:03:18 GMT 2
Draconic rilde. 'Weerwolven?' Hij had wel genoeg van dat onderwerp inmiddels. Waarom draaide de wereld daar nou om? Toch glimalchte hij goedkeurend toen hij zag dat Dark weg ging. Mooi zo. Hij liet zich op de armleuuning vallen en keek haar stralend aan. 'En hoe gaat eht met jou en wat wilde meneer donker van jou?'
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 18:24:05 GMT 2
Rachanna keek Dark na.. Nouwja dan niet hoor.. Dacht ze. Ze keek weer naar Draconic. Haar ogen werden groot toen hij op de leuning ging zitten, aangezien de stoel al niet stevig meer stond, dankzij haar toedoen. De stoel kieperde om. "Geweldig!" Zei ze lachend terwijl ze nu op de grond lag. "Ach, Hij leent mijn werkstuk over Weerwolven."
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 18:26:25 GMT 2
Draconic werd geplet onder Rachanna. In plaats van te doen of hij stikte, zoals hij anders zou doen, sloeg hij zijn armen om haar heen trok haar tegen zich aan. Hij leit zich op zijn rug vallen en glimalchte. 'Ik haat weerwolven,'zei hij vrolijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 18:31:26 GMT 2
Rachanna grijnsde. "Het is ook maar een werkstuk en geen weerwolf." Zei ze en grinnikte. Ze sloeg haar arm om hem heen. "Ik heb je echt veel te lang niet gezien!" Zei ze en zette even een sip gezicht op. Wat moeilijk was omdat ze Eigenlijk bij hem alleen maar kón lachen.
|
|