|
Post by melien on Jun 29, 2007 22:25:42 GMT 2
Mara keek naar Rachanna. "Volgens mij zitten we met een heilig boontje opgescheept." zei ze lachend. Ze was supervrolijk. Ze had lekker kunnen uitslapen en ook geen last gehad van irritante leraren.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 7:54:56 GMT 2
"Bedoel je daar mij mee?" zei Thomas en lachtte even, en keek even in de flakkerende vlammen van het vuur, die vrolijk alle kanten uit sprongen en om het verkoolde hout heen leken te dansen.
|
|
|
Post by melien on Jun 30, 2007 9:53:32 GMT 2
Mara keek hem met gespeelde verbazing aan. "Hoe kom je daar nou bij??" zei ze. "Wie zou ik anders moeten bedoelen?" voegde ze er na enkele tellen grijnzend aan toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 11:16:30 GMT 2
"Iemand.. anders?" zei Thomas en glimlachtte even en haalde zijn schouders op, keek Mara lachend aan en dan weer naar het haardvuur.
|
|
|
Post by melien on Jun 30, 2007 12:52:00 GMT 2
"Er zijn genoeg heiligboontjes op deze school. Maar voor de rest zie ik hier geen." zei Mara glimlachend. Haar blik liet ze rusten op Thomas.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 14:23:50 GMT 2
Thomas grinnikte en trok zijn benen op zodat hij de stoel besmeurde met modder. Dat kon hem toch niet schelen. Hij staarde diep in gedachten naar de muur tegenover hem.
|
|
|
Post by melien on Jun 30, 2007 17:40:54 GMT 2
Mara was vergeten dat Rachanna en Aylin er ook nog waren. "Uhm.. de stoel zit nu vol met modder. Dat weet je och Thomas?" vroeg ze lachend. "Waar denkt ons heilige boontje aan?" voegde ze er nog aan toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 21:20:39 GMT 2
Thomas keek verbaasd p en staarde naar het groene fluweel van de stoel, die nu besmeurd was met de modder. Hij haalde zijn schouders op en gaf geen antwoord. Hij wist eigenlijk niet waar hij aan dacht.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 11:57:32 GMT 2
Mara bleef nog even naar Thomas zitten kijken. Na een tijdje wendde ze haar blik echter af en staarde ze in de verte. Ze dacht terug aan het gesprek met Mariel en Meral.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 1, 2007 12:32:57 GMT 2
Thomas slikte even en keek opzij naar Mara. Zou ze weten dat hij iemand had vermoord? Heel veel mensen wisten het nu, maar volgens hem zij nog niet. En misschien had Mara wel het recht het te weten.
|
|