|
Post by Merel on Jun 29, 2007 11:48:05 GMT 2
Rachanna liep de leerlingen kamer binnen en rekte zich uit. Uit haar tas haalde ze even haar lesrooster.. Wat had ze nu.. Oow, HEt was maar Verzorging van Fabeldieren! Toen ze wist wat ze had plofte ze lekker op een bank neer. De leerlingen kamer was zo goed als leeg. Ze had geen zin om naar die gestoorde Hagrid te gaan, dus bleef ze lekker op de bank liggen. Aylin was immidels ook binnen. "Ick ga voor geen goud naar buitien!" Zei ze omdat het was gaan sneeuwen. "Mee eens meid!" Zei Rachanna grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 13:38:29 GMT 2
Thomas kwam inmiddels binnen, met sneeuw in zijn haar en een gezicht dat een vreemde blauwe kleur had gekregen. Hij rilde en plofte zuchtend in een stoel bij het haardvuur, trok zijn inmiddels drijfnatte jas uit en probeerde zijn verkleumde vingers te bewegen. "Niet echt lekker weer he?" zei hij en grijnsde even.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 14:03:35 GMT 2
Mara liep de trap af van de meidenslaapzaal. Aan de voet daarvan rekte ze zich uit. Ze had geen zin in les dus had ze 's ochtends besloten om een dagje vrij te nemen zodat ze lekker kon uitslapen. Ze stond nu dus ook in haar lichtblauwe pyjama en met een vlecht in haar haar in de leerlingenkamer. Ze zag Rachanna, Aylin en Thomas zitten. Toen ze Thomas zag voelde ze iets kriebelen. Ze liep naar het drietal en plofte neer in een van de stoelen. "Buiten geweest Thomas?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en een lach op haar gezicht. Hij zag er nogal versneeuwd uit.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 15:02:28 GMT 2
Thomas lachtte even en probeerde de koude inmiddels gesmolten sneeuw uit zijn haar te krijgen. Hij knikte even en lachtte. het gevoel van een paar dagen geleden, wat redelijk depressief en donker was geweest had hij zo veel mogelijk geprobeerd te onderdrukken. In ieder geval mocht hij van zichzelf niét meer aan de vrouw denken.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 15:06:36 GMT 2
Mara lachte naar Thomas en wendde zich toen aan Aylin en Rachanna. "Hebben jullie geen les?" vroeg ze. Die twee waren waarschijnlijk ook aan het spijbelen maar ze wachtte eerst rustig een antwoord af. In de tussentijd haalde ze het elastiekje uit haar haar en haalde de vlecht eruit. Met haar vingers kamde ze het haar wat nu los over 1 schouder hing.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 17:50:17 GMT 2
"Geen flauw idee welk weer het is, maar zo te zien sneeuwt het." Zei Rachanna en keek richting Thomas. Ze grijnsde. Hij zag er beter uit dan een tijd geleden. Daar was ze eigenlijk wel blij om. Die andere Thomas was meer een zombie dan een vriend. "Wij Les? Ja Doei! Ick ga met dit weer niet naar buitien 'oor!" Zei Aylin terwijl ze grijnzend naar Mara keek.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 17:54:13 GMT 2
"Daar ben ik het helemaal mee eens. En aangezien ik vanochtend als eerste een blokuur verzorging van fabeldieren had en daarna kruidenkunde heb ik maar even een dagje vrij genomen." zei ze grijnzend. "Zouden jullie eigenlijk ook moeten doen." voegde ze er nog aan toe.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 18:05:18 GMT 2
"Wat dacht je dat we nu deden?"Zei Rachanna grijnzend en hoopte half om half dat Draconic ook kwam. Ze zuchte tevrede en strekte zich nog eens uit. "Achja, Dit ies ook wel lekker zo!"Zei Aylin en ze grijnzde tevrede. ZE legde haar voeten op tafel.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 18:11:46 GMT 2
Mara lachte. "Ik bedoelde de hele dag." zei ze tegen de twee meiden. "En jij trouwens ook." zei ze tegen Thomas. Om haar lippen speelde een glimlach en haar ogen sprankelden van de vrolijkheid.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 21:32:58 GMT 2
"Ik heb toch geen les meer. Andere vakken dan jullie, en vandaag valt bij mij ongeveer alles uit" verklaarde Thomas, en glimlachtte even. "Dus dat zit goed"
|
|