|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 13:09:54 GMT 2
"Ja, wie weet." Melia glimlachte en liep terug naar haar bed en deed haar haar wild alle kanten op met gel. Vervolgens deed ze een aantal ringen in, oorbellen en pakte een ketting met allemaal diamantjes. "Zou je me even willen helpen?" Vroeg ze aan Mara.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 13:15:04 GMT 2
Mara had inmiddels een lint in haar haar gedaan als haarband en deed net haar tweede oorbel in toen Melia om hulp vroeg. Ze deed hem snel in en liep naar Melia toe. "Natuurlijk." ze pakte de ketting en deed deze om bij Saluka. (of moest ze daar niet bij helpen?? XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 13:19:11 GMT 2
(ja wel ) "Dank je." Saluka keek in de spiegel en knikte tevreden. "Eigenlijk hoop ik Hunter een beetje voor me te winnen." Zei ze zonder schaamte en bleef in de spiegel kijken.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 14:25:31 GMT 2
"Je bent volgens mij niet de enige die iemand voor zich probeert te winnen." zei Mara. Ze liep terug naar haar bed. En dat was maar goed ook want ze bloosde. Ze deed haar ketting om en ook een armband. Toen was ze er helemaal klaar voor. Ze draaide zich om naar Melia. "Klaar?" vroeg ze.
(ik ben hier nog wel maark ga ff doen alsof ik al in de leerlingenkamer ben.... verveel me beetje XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 22:08:29 GMT 2
Melia knikte. "Ja, laten we gaan." Ze glimlachte en bad dat Hunter zou komen. Eigenlijk zou ze hem afmaken als hij niet kwam... Dan zou hij leren wat hij van zijn vaders bediendes had geleerd.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:18:38 GMT 2
Mara knikte en stond op. Ze liep richting de deur en verdween naar beneden.
|
|