|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:27:42 GMT 2
Melia liep de slaapzaal in en liep gelijk door. Ze had haar jurk aan een hangertje aan haar bed gehangen. Ze bekeek hem nog eens en ging met haar hand over de zacte zwarte stof.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:33:16 GMT 2
Mara liep achter Melia de slaapzaal binnen. Ze liep door naar haar eigen bed en kiepte haar tas om. Gelukkig had ze een anti-kreukel spreuk uitgesproken over de jurk. De jurk was nog perfect. Ze controleerde of ze niks was vergeten. Ze kwam tot de conclusie dat dit niet het geval was en trok haar lichtblauwe, glitter galajurk (strapless, met een split tot halverwege haar dij aan de rechterkant XD) aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:40:37 GMT 2
(*Grinnikt* Zoeen wilde ik Melia ongeveer ook geven... maar toen lukte het me niet om te voeten te tekenen dus heb k het maar verandert ) Melia was toch opgelucht dat Mara niet over Hunter begon, misschien kende ze hem niet zo goed. Ze trok toen haar jurk aan. Het bovenstuk was een haltertje, lichtelijk diep uitgesneden. De onderkant was een lange rok, een beetje strak. Hij was helemaal zwart, elegant vond Melia zelf.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:45:21 GMT 2
(haha.... ik heb geen plaatje ofzo... en tekenen kan ik neit zo goed... dus beschrijving moet maar voldoen XD)
Mara draaide zich om naar Melia. "Mooie jurk. Trouwens, hoe is Hunter eigenlijk? Ik ken hem niet echt." zei ze. Mariel had het er wel een keer over gehad dacht ze maar dat wist ze neit zeker.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:50:58 GMT 2
Melia glimlachte. "Dankje, de jouwe ook." Ze dacht toen even na. "Hij is erg aardig... Nou ja niet altijd, hij kon erg kil doen." Ze grinnikte. "Ennu... Ja hij is een Griffoendor, maar ik vind dat hij daar niet echt hoort."
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:53:55 GMT 2
Mara lachte. "Er zijn wel meer griffoendors waarvan ik vind dat ze daar niet horen. Maarja, je kan er toch niks aan doen." zei ze. Ze dacht aan Mariel, lili en Meral. Wat zouden die nu aan het doen zijn?
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 12:56:37 GMT 2
Melia knikte. "Ja, en sommige horen er zeker wel." Ze moest aan Joe, Carmen en Miquel denken en zuchtte. "Maar ja. Ik hoop eigenlijk dat hij komt. Hij had er volgens mij niet zo heel veel zin in."
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:58:35 GMT 2
"Zou je even de rits dicht willen doen?" vroeg Mara aan Melia. "Heb je hem niet meegevraagd dan?" voegde ze er nog aan toe.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 13:01:51 GMT 2
Melia liep naar Mara en ritste de rits dicht. "Ja wel. Maar bij hem weet ik het niet zeker. Volgens mij gaat hij ook alleen maar mee om mij een plezier te doen." Ze zuchtte.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 13:06:42 GMT 2
Mara glimlachte dankbaar naar Melia. "Wacht nou maar gewoon af. Hij zal heus wel komen. En wie weet wat er nog kan gebeuren." zei ze. Haar haar had de hele dag ingevlochten gezeten dus toen ze de vlecht eruit haalde viel haar haar krullend o haar schouders.
|
|