|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 14:44:43 GMT 2
Chloë liep de meisjesslaapzaal binnen, en maakte meteen koers naar haar bed. Ze liet zich op het hemelbed neervallen, en staarde een tijdje naar het plafond. Na een tijdje ging ze zitten op de rand van het bed, trok haar benen omhoog, en sloeg haar armen eromheen. Haar hoofd legde ze te ruste op haar knieën. Zo bleef ze een tijdje zitten. Een kleine grijns gleed over haar gezicht toen ze terugdacht aan de klap die ze Jesse had gegeven. Ze ergerde zich altijd zó aan die jongen, en het voelde goed dat ze hem dat nu eindelijk eens had laten merken. En hoe. Z'n verdiende loon, vond Chloë. Had hij maar niet zo over Ryanne moeten praten.
|
|
|
Post by melien on Jun 24, 2007 18:14:07 GMT 2
Mara liep richting de deur. Daar bleef ze even staan. Ze klopte zachtjes op deur voordat ze naar binnen liep. Ze zag Chloe zitten. "Gaat het?" vroeg ze op zachte toon terwijl ze rustig naar haar toe liep.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 20:22:36 GMT 2
Chloë keek op. Ze zag Mara binnenkomen en glimlachte naar haar. 'Hmm, jawel hoor,' zei ze. Ze schoof iets op en klopte uitnodigend op het bed, naast haar. 'Ik word alleen zo gek van al dat gedoe,' verzuchtte ze.
|
|
|
Post by melien on Jun 25, 2007 20:46:53 GMT 2
Mara ging naast Chloe zitten. "Ik snap wat je bedoeld. Maar de meesten bedoelen het wel goed. Alleen Jesse..." zei ze. Haar laatste zin maakte ze niet af. Chloe snapte vast wel wat ze bedoelde. Ze glimlachte.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 20:48:38 GMT 2
Chloë voelde de woede weer in zich opborrelen. 'Ja, jemig. Volgens mij spoort die jongen niet helemaal. Ik kon me gewoon niet meer inhouden,' zei ze, doelend op het feit dat ze hem twee keer een klap in zijn gezicht verkocht had. 'Z'n verdiende loon,' mompelde ze er wat minder verstaanbaar achteraan.
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2007 14:35:52 GMT 2
"Volgens mij vroeg hij er toch echt wel zelf om hoor." zei Mara, min of meer grijnzend. Ze vroeg zich af hoe vaak ze Jesse nog zou kunnen zien zonder hem te vervloeken.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 16:43:34 GMT 2
Chloë lachte even. 'Ja, echt hé. Als iemand zó over Ryanne praat, dan kan ik me écht niet meer inhouden. Niet dat ik er spijt van heb ofzo,' zei Chloë grijnzend. Nee, alle behalve spijt, die Jesse moest maar leren dat er met haar niet te spotten viel.
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2007 21:38:32 GMT 2
"Ryanne heb ik nooit gekend. Maar als iemand zo over ook maar 1 van mijn vrienden zou praten zou diegene de rest van de week niet meer normaal kunnen praten." zei Mara. Ze dacht er eventjes overna en kwam tot de conclusie dat ze het echt meende.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 13:06:55 GMT 2
Chloë lachte even. 'Ja, zo denk ik er precies over,' zei ze mompelend, terwijl ze in gedachten verzonken voor zich uit staarde, naar de deur die leidde tot de meisjesslaapzaal, en die op een kier stond.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 14:09:04 GMT 2
Mara stond op en liep naar haar eigen bed. Die ochtend was ze haar ketting vergeten en ze voelde zich naakt zonder haar ketting. Ze pakte haar ketting deed hem om en liep terug naar Chloe.
|
|