|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 14:17:13 GMT 2
Chloë keek geïnteresseerd naar de ketting. Ze verplaatste haar blik naar Mara en keek haar vragend aan. 'Wat is dat voor ketting?' vroeg ze, terwijl ze haar hand naar voren stak om de ketting aan te raken.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 14:24:25 GMT 2
Mara raakte even haar ketting aan. Wat ze wel vaker deed. "Me moeder heeft hem voor me gekocht als baby, Sara heeft een soortgelijke, het is een medallion met een foto van haar en vader. Ik weet niet of het bijgeloof is of gewoon magie, ookal denk ik meer het laatste, maar het lijkt wel alsof het een soort beschermengel is.". Ze bloosde lichtjes, ze had nog nooit iemand over haar ketting verteld op deze manier. Ze ging weer zitten op het bed. (whaha.. ik heb inspi XD)
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 17:33:52 GMT 2
Chloë knikte begrijpend. 'Dat zou inderdaad best kunnen,' zei ze, doelend op Mara's idee dat het magie was dat haar dat gevoel gaf. Chloë boog zich wat naar Mara toe en bestudeerde de ketting. Ze had nog nooit eerder zo'n soort ketting gezien, en vond hem echt mooi. 'Hij is mooi,' mompelde ze, en glimlachte even naar Mara. {xD Beter}
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2007 16:42:17 GMT 2
Mara glimlachte. Haar handen gingen naar achteren en maakten de kettinglos. Ze liet hem in haar hand vallen en maakte het hangertje open. Daar straalden haar ouders haar aan. "Vind je echt?"
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 1, 2007 12:50:19 GMT 2
Chloë knikte. 'Anders zei ik het toch niet.' Ze liet zich achterover vallen op haar bed, en staarde naar het plafond. Na een tijdje keek ze Mara weer aan, en glimlachte zwakjes.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 12:58:38 GMT 2
"Dat is waar." zei Mara. Op haar beurt liet ook zij zich achterover vallen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 1, 2007 13:05:17 GMT 2
Chloë pakte een pluk van haar zwarte haar en draaide die om haar vinger. 'En toen was het stil,' zei ze. Ze lachte even en draaide haar hoofd richting Mara. 'Mara, weet je dat jij de eerste was bij wie ik me weer prettig voelde, na Ryanne,' zei ze na een tijdje.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 14:09:58 GMT 2
Mara luisterde. "Nu niet meer." zei ze grijnzend toen Chloezei dat het stil was. Ze draaide haar hoofd zodat ze Chloe aankeek. "Nee, dat wist ik niet." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 1, 2007 14:55:12 GMT 2
Chloë glimlachte zwakjes. 'Het is wel zo,' zei ze, terwijl ze Mara recht aankeek. 'Echt waar,' zei ze zacht er achteraan.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 18:45:54 GMT 2
Mara glimlachte. "Dat is... tja, hoe noem je dat?" ze schoot in de lach. Waarom kon ze niet op het goeie woord komen??
|
|