|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 16:16:35 GMT 2
Carmen liep voorzichtig de trap af naar de leerlingenkamer. Ze viel bij elke tree bijna door haar schoenen, ze droeg zoveel liever gewone gympen! Saluka was al in de leerlingenkamer en ijsbeerde heen en weer. Ze stond haast op springen van ongeduld en keek op toen Carmen naar beneden kwam. "Hehe kunnen we nu gaan?" Vroeg ze opgefokt. Carmen schudde haar hoofd. "We moeten op Ty wachten en ik wacht op Miquel. Maar als jij niet wilt wachten, dan kun je gewoon gaan hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 16:55:39 GMT 2
Joey stapte in zijn gewone kleren de leerlingenkamer in. Om zijn schouder hing een grote tas en hij had ijn bezem bij de hand. Hij zwaaide vrolijk naar Saluka en gaf Carmen een halve knuffel. 'Hebben jullie Shirie al gezien? Ik wil haar nog even gedag zeggen voor ik ga.' 'Die is zich nog aan eht aankleden denk ik,'zei Miquel, trewijl hij achter Joey aan de trap af liep. hij knoopte zijn manchettes vast van zijn rode overhemd en ging even met een ahnd door zijn haar. 'ik ga je missen horo, man,'zei hij en sloeg Joey op zijn schouder. Die grijsnde. 'Komt wel goed. Ben snel weer terug.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:03:47 GMT 2
Carmen keek Joey verbaasd aan. "Ga je weg? Blijf je niet voor het gala?" Ze kon het haast niet geloven. Ze had gedacht dat iedereen wel naar he gala zou gaan. Saluka hield op met ijsberen en keek Joey ook verbaasd aan. Waarom ging hij nou weer weg?
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 17:07:12 GMT 2
Joey haalde zijn schoduers op. 'Dit kerstfeest ga ik met mijn meisje vieren. Ik ben uitgenodigd, net als Shirie en David trowuens, om terug t gaan naar Cuba, maar Shirie blijt hier vanwege Tom, e David vanwege June. Ik zou vanwege hun blijven en de rest van mijn vrienden, maar jullie zie ik elke dag en mijn vriendin mis ik al maanden.' Miquel gaf hem een ruwe aai over zijn hoofd. 'Ik kan me neit eens voorstellen hoe het is om zolang zonder mijn meisje te zijn. Doe haar de groeten, okey?' HIj glimlachte even flauw naar Joey en liep toen op Carmen af. 'Wat ben je weer oogverblindend mooi,'fluisterde hij vol bewodnering.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 17:36:15 GMT 2
Carmen klikte. "Okay, ik hou mijn mond al. Je hebt groot gelijk." Ze keek naar Miquel en glimlachte breed. "Allemaal voor mijn verloofde." Zei ze met een lach. Saluka glimlachte naar Joey. "Inderdaad. Je hebt gelijk. En toruwens, warm cuba, of koud zweinstein... moeilijke keus." Lachte ze en bewoog haar handen als een weegschaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 19:55:25 GMT 2
Joey knikte. 'Nou, ik heb wel mensen die ik hier ga missen hoor. Ik bedoel, Shinnie en ik zijn eigenlijk al in geen eeuwen gescheiden geweest...' Terwijl hij eraan dacht voelde hij zich somber, maar de gedachte aan zijn vriendin fleurde hem op. 'Het komt wel goed.'
Miqul straalde. 'Wees even prachtig als je bent, ik ben mijn leven lang gelukkig met jou,'zei hij en zoende haar teder en liefdevol.
Uit het niks stormde er een bruinharig monster langs dat Joey om de hals vloog. 'Ik ga je zo missen, Blue,' riep Shirie gesmoord, terwijl ze letterlijk tegen de tranen vocht.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 20:44:09 GMT 2
Saluka keek op haar horloge en zuchtte. "Rose, ik zie je beneden wel." Zei ze ongeduldig en wende zich tot Joey. "Veel plezier in dat warme land van je en veel plezier bij je vriendin. Maar nu ga ik naar het gala... Doei." Met dat draaide ze zich om en ging naar beneden. Carmen grinnikte en beantwoorde Miquels kus. "Dat is mijn levensdoel weet je." Zei ze zacht. Ze keek nog even om naar Saluka en lachte. "Ow jee."
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 20:47:46 GMT 2
Joey gaf Shirie een kus op haar voorhoofd. 'Ik jou ook, maar ik moet nu echt gaan! Doei lieverd.' Shirie zwaide hem na. 'Doei, Blue. Veel plezier. Doe de groetjes anne idereen daar! Zeg maar dat ik ze mis!' Joey stak nog even zijn hand op en verdween. Shirie zuchtte diep.
Miquel streelde Carmens gezicht, schrok op van Joey en zwaaide hem nog even gedag. Toen draaide hij zich om naar Shirie. 'Hey, kom je met ons mee?' Shirie schudde haar hoofd. 'Nee, gaan jullie maar samen. Ik wacht op Terry.'
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 20:54:09 GMT 2
Carmen zwaaide ook naar Joey en glimlachte. En keek toen langs Shirie heen waar Ty van de trap af sloop en achter Shirie ging staan. Ty haalde heel diep adem en blies dat toen uit in Shiries nek. Toen barste hij in lachen uit en ging gewoon voor Shirie staan. "Het spijt me, dat moet gewoon even! En het spijt me ook dat ik er niets aan kon doen om net wat te horen." Hij sloeg zijn handen in elkaar en keek Shirie smekend aan. "Mag ik alsjeblieft mee wachten!?! Ik wil niet met haar mee! Ze is eng!" Riep hij terwijl hij naar Carmen wees.
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 5, 2008 20:58:45 GMT 2
Shirie schrok zich dood toen Ty in haar nek blies en gaf hem ene beledigde klap op zijn arm. nee, je wacht neit met mij. Jij bent de gene hier die eng is. Ik kreeg een halve hartaanval,'lachte ze, teriwjl ze haar heren weer goed streek met een enkele zwaai.
Miquel grinnikte. 'Ja, je bent zo eng. Doodeng. Het is niet menselijk zo perfect te zijn. vertel.. wat ben je..'fluisterde Miwuel uitdagend tegen Carmen.
|
|