|
Post by Merel on Jul 8, 2007 21:34:43 GMT 2
Steve grinnikte.. "Ja een beetje.. Ben niet zo geweldig als het om meisjes gaat. " Zei hij terwijl hij zijn stropdas nogmaals recht deed. "Jullie zien er goed uit." Zei hij blozend naar de meiden.
Mariël had nog een armband omgedaan, en liep nu naar beneden. "Hey allemaal!" Zei ze en glimlachte. ZE ging naast Elvira staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:38:05 GMT 2
Joey floot goedkeurend toen Mriël kwam. 'Schoonhedi heir, schoonhedi daar. hmm, volgens mij brengt Griffoendor toch wel het meeste moois voort.' Hij knipoogde naar Mariël en grijnsde toen naar Steve. 'Voor wie heb jij je zo uitgedost?' Hij liet zijn blik de kamer rond gaan. Kwam die trage muts maar eens naar beneden...
Miquel glimlachte naar Mariël en Steve en omhelsde Carmen. 'Ik moet niet zo verlegen doen. Niks voor mij,'fluisterde hij in haar oor..
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:50:32 GMT 2
Elvira glimlachte naar Mariel. "Zullen we dan maar naar beneden gaan? We kunne hier wel wachten, maar onze dates verschijnen hier toch niet." zei Elvira tegen Mariel.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 22:00:07 GMT 2
Carmen grinnikte. "Maar bent best lief als je zo verlegen doet." Ze keek Miquel aan. Saluka keek naar Lariel en Elvira. "Kan ik met jullie mee?"
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:02:02 GMT 2
"Wat mij betreft wel." zei Elvira. Ze keek naar Mariel. Wachtend op haar antwoord. Ze had zin om Roc te zien.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 22:41:56 GMT 2
Saluka glimlachte en keek naar Mariel, wachtend op wat die zou gaan zeggen.
Carmen wierp even een blik op de andere. Moesten ze hier met z'n allen wachten of mocht je gewoon gaan? Ze keek Miquel weer aan. "Zullen we... gaan?" Vroeg ze een beetje onzeker.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:51:53 GMT 2
'Neem me mee, neem me mee, mijn liefste, mijn geliefde!' Miquel zong de tekst van een rockliedje. Het was een heel zoetsappige tekst, maar met een enorm ritme en sterke bas. Hij zong het echter op de romantische toon die de tekst vroeg en glimlachte naar Carmen.
Joey lachte. 'hey, Carmen, jij enig idee waar dat slome geval van een greenlightning blijft?'
|
|
|
Post by Madjic on Jul 8, 2007 22:56:26 GMT 2
Carmen grinnikte. "Ik zal dat maar opnemen als een ja." Toen keek ze Joey verbaast aan. "Wie? Greenwattes?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 9:58:36 GMT 2
Mariël bloosde even voor het compliment. Toen keek ze naar Elvira en Saluka. "Jaa slim El, het wordt wat moeilijk voor hem om hier te komen. Laten we gaan." Zei ze grijnzend en liep naar het portretgat.
Steve keek naar Joey. Uitgedost? "Um, Ik ga met Tifa.. " Zei hij en werd een beetje rood. "Kan het er zo mee door?" Zei hij terwijl hij zichzelf onzeker bekeek.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:23:42 GMT 2
Elvira liep lachend achter Mariel aan.
|
|