|
Post by nilou on May 8, 2007 19:17:22 GMT 2
Jake plofte neer in 1 van de zetels en ging erin liggen.De laatste tijd had hij altijd buikpijn,hoofdpijn en hoorde hij de hele tijd een kwaadaardige stem in zich zeggen wat hij moest doen.Die stem zei hem vannalles wat hij moest doen.En die dingen waren allemaal 1 voor 1 slecht.Moest hij nauw luisteren of wat.....?.....
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 19:22:29 GMT 2
Tess kwam zachtjes en lanzaam in de leerlingenkamer...
Tess zag Jake daar zitten en zei...O,o Jake jij ook hier. Ik ga wel... Tess draaide zich om en liep ergens anders naartoe in de leerlingenkamer. Tess ging op een stoel zitten en draaide zich om naar Jake... Wat is er nou Jake? Volgens mij zit je wat dwars? Tess wou zo graag dat Jake haar alles vertelde wat hem dwars zat of gewoon andere dingen...
|
|
|
Post by nilou on May 8, 2007 19:32:51 GMT 2
Jake ging rechtopzitten en keek naar Tess.De stem vertelde hem dat hij naar Tess toe moest stappen...Hij stapte naar haar toe.De stem zei Jake om nu te zeggen: lieve Tess..HET IS UIT!!!! en wonder boven wonder...Jake zei : "Tess....HET IS UIT!!"er rolde een traan over Jake's wang..waarom zei hij dit nu?hij had zelf heel wat vragen maar tegelijkertijd voelde hij zich goed omdat hij naar de stem geluisterd had...
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 19:37:24 GMT 2
WAAAATTT? Tess schreeuwde het uit... Maar ze was wel verdrietig en ging huilend naar het rozenperkje... (vervolg Rozenperkje...) (Nilou Laat Jake achter Tess aangaan oke?)
|
|
|
Post by nilou on May 8, 2007 19:40:17 GMT 2
Jake storte ineens door zijn benen en lag bewusteloos op de grond....
|
|
|
Post by birgit on May 8, 2007 20:00:08 GMT 2
Tess kwam nog snikkend van het rozenperkje af... Tess zag Jake op de grond liggen...
jake, o Jake... Wat is er met je? Waarom lig je op de grond? Ik breng je wel naar de ziekenzaal... Tess was bezorgd om hem maar nog steeds verdrietig...
Tess pakte Jake's hand en ze kreeg een rilling door haar heen... Ze zing met Jake naar de ziekenzaal...
(vervolg Ziekenzaal...)
|
|
|
Post by nilou on May 10, 2007 16:03:54 GMT 2
(word vervolgd in ziekenzaal)
|
|
|
Post by leyla on May 14, 2007 21:01:27 GMT 2
Leyla kwam de leerlingenkamer binnen. Er was helemaal niemand. 'Wat saai!' Dacht ze. Omdat ze toch alleen was en ze bijna geen energie meer over had van al die saaie lessen, pakte ze maar wat bezweringen huiswerk en ging dat maken. 'Wat was die windroosbezwering toch saai!' Met heel veel tegenzin ging ze aan de slag. Na een paar keer oefenen lukte het al, dus pakte ze een boek die ze uit de bibliotheek had meegenomen en begon daarin te lezen.
|
|
|
Post by roosje on Jun 13, 2007 19:49:55 GMT 2
keira kwam de leerlingen kamer rustig binnen. ze dacht nog aan de supersaaie les van net. ze was gewoon in slaap gevallen! maar dat was eigenlijk wel logisch bij geschiedenis van de toverkunst. ze moest nu alleen wel strafwerk maken. dat was wel minder. ze zag Leyla lezend zitten en liep naar haar toe. 'hey ley,' zei ze vrolijk. nadat ze dat gezegd had ging ze naast Leyla zitten. ' ik ben net tijdens geschiedenis van de toverkunst in slaap gevallen!'verteld Keira Leyla. 'nu moet ik 200 strafregels schrijven!, en er is een vloek over uitgesproken zodat ik het echt moet schrijven!' zei Keira met een zucht. 'en hoe was jouw les?' vroeg ze nieuwsgierig.
|
|