|
Post by Merel on Nov 22, 2007 11:57:47 GMT 2
Thobias zat in de leerlingenkamer en had zijn gitaar aan een versterker aangesloten. De leerlingen kamer was zo goed als leeg, vandaar dat het ook kon om dat te doen. Hij zou het anders niet zo snel doen. Hij speelde een deuntje en zong zachtjes mee. Thnx for the memories." Zong hij zachtjes. Niet gedacht dat hij gestoord kon worden ofzo.
|
|
|
Post by leyla on Nov 22, 2007 12:01:07 GMT 2
Brayn liep geluidsloos de leerlingenkamer in. Niet gedacht dat er iemand zou zijn. Verbaast keek hij op toen hij iemand gitaar hoorde spelen. Daar zag hij Tobias staan. "Ohw hoi." Zei hij en je kon de verbazing in zijn stem horen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 12:03:42 GMT 2
Thobias keek verbaast op en stopte meteen met spelen. "Ow sorry.. Ic coop niet dat ic teveel lavaai maak?" Vroeg hij en keek vragend naar Brayn. Hij wou niet nu al mensen tot last zijn.
|
|
|
Post by leyla on Nov 22, 2007 12:15:26 GMT 2
"Ga gerust verder. Ik luiter wel." Zei Brayn en ging zitten. Het liedje had hij wel al eens eerder gehoord maar de tekst kende hij niet. "Tuurlijk maak je niet te veel lawaai. Ik vind het juist leuk om naar gitaar te luisteren." Zei hij.
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 12:33:37 GMT 2
"Oke gelukkig, vant met sommige mensen veet je cet maar nooit.." Zei hij met een glimlach en plugde de gitaar weer in en ging zacht door met spelen. "Ken je cet?"
|
|
|
Post by leyla on Nov 22, 2007 12:38:41 GMT 2
Brayn lachte. Hij ging iets lekkerder zitten. "Ja ik heb het liedje één keer eerder gehoord." Zei hij. Zachtjes neuriede hij mee. Tenminste alleen de stukjes die hij kende, dat was niet zo veel maar toch...
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 12:42:25 GMT 2
"Oke.. Kan vel. Cet is een van onze bekenste nummers dus dat is goed mogelijk." Zei hij met een glimlach en speelde verder, nu iets luider als eerst en zong ook iets harder mee.,
|
|
|
Post by leyla on Nov 22, 2007 12:50:49 GMT 2
Brayn luisterde aandachtig naar het liedje. Nu met als doel; de tekst onthouden en kleine stukjes meezingen. Ondertussen keek hij naar Tobias en hoe hij op zijn gitaar speelde. Hij had een gitaar altijd al leuk gevonden, zijn broer speeld ook gitaar.
|
|
|
Post by Merel on Nov 22, 2007 12:53:52 GMT 2
"Vel jammer dat mijn tveeling broer cier niet zit.. Konden ve samen iets spelen.. Klinkt veel beter.. Vooral als onze vrienden dan ook nog komen." Zei Thobias met een glimlach op zijn gezicht. Hij speelde vrolijk door en ging over op een ander nummer.
|
|
|
Post by leyla on Nov 22, 2007 13:08:20 GMT 2
"Ja jammer, anders had ik een privé concert gekregen. Maar zo vind ik het ook leuk hoor. Jij kan ook wel goed zingen." Zij hij en luisterde naar het volgende liedje. Deze kende hij niet, maar het was wel een leuk liedje.
|
|