|
Post by roosje on Dec 1, 2007 18:44:19 GMT 2
Keira sjokte de meidenslaapzaal in... Dat was weer een te vermoeiende dag! Ze zuchtte en stortte zich op haar bed... Ze keek naar het plafond en bleef zo rustig liggen.. Wachtend op gezelschap en om even uit te rusten.
|
|
|
Post by melien on Dec 2, 2007 20:57:39 GMT 2
Elvira klom de trap op naar de meidenslaapzaal. Ze was dood op. Waar Roc was wist ze niet, het maakte haar ook maar half uit. Ze had het gevoel alsof ze zo in slaap kon vallen. Ze duwde de deur van de slaapzaal open en keek even om zich heen. "Oh, hoi Keira." zei ze. Aan haar stem was te horen dat ze op was. Ja wat wil je met zo'n les?? dacht ze bij zichzelf. Ze liep naar haar bed waar ze haar tas gewoon liet vallen. Even later liet ze zichzelf ook op haar bed vallen.
|
|
|
Post by roosje on Dec 11, 2007 18:48:08 GMT 2
" haha.. hoi el... is er wat aan de hand?" vroeg Keira lachend en ze ging bij haar vriendin zitten.... na een tijdje liet ze zich ook achterover vallen naast elvira en keek haar lachend en verwachtingsvol aan.
|
|
|
Post by melien on Dec 11, 2007 18:55:10 GMT 2
Het duurde even voordat de vraag tot Elvira doordrong. "Dat kun je wel zeggen. Ik ben doodop. Heb jij die les vliegen niet gevolgd ofzo?" zei ze met een glimlach. Ze draaide haar hoofd naar haar vriendin.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 21:17:08 GMT 2
"Mijn benen zijn echt.. kapot" jammerde Meral terwijl ze de kamer in liep en liet zich op het eerste bed vallen dat ze tegenkwam. Helemaal naar haar eigen bed lopen, zo ongeveer achterin de slaapzaal, trok ze echt niet.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 13:27:39 GMT 2
"Niet kapot.. Dood gewoon DOOD! Hoe erg willen ze ons martelen?!" Zuchte Mariël die naast de gewone vliegles ook nog eens training had gehad. "Dat bed.. Heerlijk." mompelde ze en plofte op hetzelfde bed neer als Meral, wat ook nog eens haar bed was, wat ze zelf nieteens doorhad.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 14:21:56 GMT 2
Meral grinnikte om Mariël en sloot haar ogen even, en kwam dan even een paar centimeter vermoeid overeind. "Echt, de volgende les van Hoogh spijbel ik gewoon" zei ze dan en zuchtte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 14:27:26 GMT 2
"Vooral als je ook nog net Zwerkbaltraining hebt gehad waar ze je zo ongeveer al helemaal afbeulen.. Ik spijbel gezellig met je mee." Zei Mariël met een behoorlijk diepe zucht.
|
|
|
Post by melien on Dec 12, 2007 15:41:18 GMT 2
"Ik doe zeker mee. Ik ga wel vliegen in mijn vrije tijd. Dit ga ik echt niet trekken op den duur." zei Elvira. Ze zei het met wat extra drama in haar stem, maar eigenlijk was het zo erg nog niet. "Hoi trouwens." voegde ze er nog glimlachend aantoe. Ze bedoelde MAriel en MEral, maar ze zag ze alltwee niet meer. Ze bleef lekker liggen zoals ze lag.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 15:44:19 GMT 2
Meral grinnikte en rekte zich uitgebreid uit, en staarde naar de bovenkant van het hemelbed. "Van wie is dit bed eigenlijk?" vroeg ze dan grinnikend aan Mariël. Ze wist niet of diegene het wel respecteerde dat ze met hun modderpoten op haar bed lagen.
|
|