|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 16:33:23 GMT 2
Snikkend liet Terry zich op haar bed vallen. Ze pakte het kussen van het hoofdeind en klemde eht stevig tegen zich aan. De tranen rolden over haar gezicht. Shirie stapte voorzichtig de slaapzaal binnen. 'Ter?' Ze kreeg geen antwoord. 'Black kitten, gaat het een beetje? Wat is er?' Ze liep naar Terry's bed toe en leit zich erop zakken. Ze aaide Terry zacht over haar zwarte haren.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 21:20:58 GMT 2
Mariël liep ook de Slaap zaal binnen. Ze moest even een boek pakken. Toen ze Terry en Shirie zag zitten. Ze liep naar ze toen. "Wat is er Ter?" Vroeg ze toen ze terry zag huilen. Ze liep nog iets verder naar hen toe en leunde tegen het bed aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:01:40 GMT 2
Terry draaide zich snikkend om. Ze kwam half voereind. 'Ik mis Seth,'zei ze zacht en sloeg haar handen voor haar gezicht. 'Ik heb geprobeerd om andere jongens te vinden zodat ik me niet meer zo eenzaam voel. Alleen... ik zal nooit voor ene jongen kunnen gaan voordat ik het heb beeindigd met Seth!' Shirie aaide haar over haar hoofd en kek vragend naar mariël. Ze kende Seth niet.
|
|
|
Post by Merel on Jul 7, 2007 22:03:44 GMT 2
Mariël keek vragend terug naar Shirie. Zij kende Seth ook niet echt. Wel eens van gehoord, maar niet meer dan dat. "Dat is.. uh.. Erg vervelend voor je zeg." ZEi ze maar om haar te troosten. Ze stelde maar even geen vragen.
|
|