|
Post by leyla on Jun 5, 2007 13:54:23 GMT 2
Leyla liep de meisjes slaapzaal in. Ze was best wel moe. Ze had een gezellige dag achter de rug. De les Bezweringen was onwijs gezellig met die regenboog die ze gemaakt hadden. Ze had nu nogsteeds de oranje kleding aan. En haar haar was nog steeds fel oranje. Ze lied haar haar maar even zo. Ze was te moe om dat nog te doen. Snel trok ze haar nachtjapon aan en kroop haar bed in.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 13:58:16 GMT 2
Uitgeput kwam Mariël de Slaapkamer binnen. Ze was van top tot teen Groen. Ze vond het leuk dus voorlopig hield ze het zo. Ze ging op haar bed zitten en keek even rond. "Leyla, Slaap je al?" vroeg ze zacht toen ze merkte dat Leyla al in haar bed lag. Zelf deed ze ook haar Nachtjapon aan en ging onder de dekens tegen haar kussen aanzitten.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 14:03:57 GMT 2
Leyla keek naar de kant waar de stem vandaan kwam die haar naam zei. Ze lach bijna te slapen toen ze opeens de deur open hoorde gaan. Ze zag Mariël zitten. Ze lachte en ging een beetje overeind zitten. Met half open ogen keek ze haar vriendin aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 14:06:03 GMT 2
Mariël zag Leyla kijken. "Je bent nog wakker dus." zei ze glimlachend. "Als je wil slapen moet je dat zeggen, dan hou ik mijn mond wel." Ze pakte een boek. Deze stond vol met vloeken, en met bewegende plaatjes zodat je ze gemakkelijk na kon doen. Ze had het voor haar verjaardag gekregen. Ze begon een spreuk te oefenen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 14:12:49 GMT 2
"Nej ik hoef niet te slapen, want dat is niet gezellig voor jou." Zei ze en ze keek naar het boek dat Mariël pakte. "Wat is dat voor een boek?" Vroeg ze zachtjes. Ze liep naar het bed van Mariël en bekeek het boek in haar handen. "Leuke plaatjes" Zei ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 14:32:51 GMT 2
Shirie liep samen met Terry de slaapzaal in. Terry gaapte en rekte zich uit. Shirie leek echter niet moe te zijn. Haar ogen waren helder en ze had haar spieren aangespannen alsof ze aan het trainen was. 'Het komt vast wel goed. Weet je zeker dat ik neit met je mee moet?' Shirie schudde haar hoofd. Haar oog viel op Leyla en Mariël en ze gebaarde Terry dat ze moest zwijgen. 'Ik ben zo weer weg. Ik spreek je morgen.' Ze draaide zich om en wilde weglopen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 15:02:05 GMT 2
Mariël keek even om toen ze stemmen hoorde. "Hey Terry, Hey Shirie!" Zei ze vrolijk. Ze richte zich weer op het boek. "Dit zijn spreuken, en die plaatjes laten zien hoe je de beweging maakt. Soms zeggen ze de spreuk ook om te laten horen hoe je het zegt." Zei ze vrolijk.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 15:24:54 GMT 2
Leyla keek naar het boek. Toen ze stemmen hoorde keek ze op. "Hoi Terry en Shirie." Zei ze blij. Hierna keek ze weer naar het boek en probeerde een spreuk uit. "Handig boek. Waar heb je die vandaan? Ik heb zoiets nog nooit gezien." Zei ze.
|
|
|
Post by roosje on Jun 21, 2007 17:45:13 GMT 2
Keira kwam vermoeid de slaapzaal binnnen. Ze zag Leyla,Mariël, Terry en Shirie. ' Hey allemaal' riep ze Vrolijk. ' Waar kijken jullie allemaal naar?' Keira liep naar het viertal toe, maar kon niet goed zien wat ze aan het doen waren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 18:00:12 GMT 2
Terry groette haar vriendinnen vrolijk en kon nog ent ahar ahnd opsteken naar Shirie, voor ze door de deur verdween. Ze keek haar even vragend na en zuchtte toen. Ze ging bij Leyla en Mariël zitten en bekeek eht boek. 'He nee, waarom nou de hele dag door boeken? Kunnen we niet wat gezelligers gaan doen?'
|
|