|
Post by Merel on May 11, 2007 16:41:11 GMT 2
Mariël keek naar Elivra. Waarom zou ze niet gaan? "Ik zou wel willen, maar ik heb niemand, misschien kunnen wij samen als vriendinnen gaan?" Stelde ze voor. Ze had er geen zin in om er alleen heen te gaan. Ze keek naar Terry, wachtend op antwoord. Toen weer naar Elvira.
|
|
|
Post by melien on May 11, 2007 16:50:55 GMT 2
Ja hoor daar gaan we weer, dacht Elvira. Ze moest zuchten. Tegen Mariel zei ze: "De enige reden dat ik zou gaan zou zijn omdat jij het wilt. Maar daarvoor moet ik wel eerst mijn jurk vinden.". Dat was een smoesje aangezien Elvira precies wist waar haar jurk was. Haar jurk was netjes opgevouwden in haar hutkoffer. Samen met de bijpassende kleine tiara en de bijpassende schoenen. Haar moeder was weer eens aan het shoppen geweest. Poekie kwam eindelijk onder het bed vandaan en ze wilde hem oppakken maar hij was te snel voor haar. Hij was alweer de deur uit voordat ze hem ook maar aan kon raken. Ze zuchtte, stond op en ging weer op bed zitten.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 17:10:04 GMT 2
"Heb je dan zin om samen met mij te gaan?" Vroeg Mariël. Ze stond op en liep naar haar hutkoffer. Daar haalde ze een Rode jurk uit. Deze liep aan de onderkant schuin, van boven haar knieën tot onder haar knieën. Hij had allemaal oranje en gele 'flappen' en uitsteksels. Ze legde de jurk met trots op haat bed. Zijzelf vond hem heel erg mooi. Daarna pakte ze haar laarsjes. Deze hadden wel hoge zolen, maar geen hakken. Die vond ze vreselijk en kon er abosluut niet op dansen. Ze kleede zich om. "Misschien kun je me helpen met m'n haar?" Vroeg ze.
|
|
|
Post by melien on May 11, 2007 17:38:51 GMT 2
Elvira zuchtte. Ze zag wel dat ze er nu niet meer onderuit kon. Ze liep naar haar hutkoffer en pakte haar galakleding. Tegen MAriel zei ze: "Alleen als jij me ook helpt met mijn haar.". Ze verruilde haar 'relax-kleding' om voor haar bordeaux rode gala jurk. Haar jurk had maar 1 mouw, een spaghettie bandje. De andere schouder bleef helemaal bloot. Vlak boven haar knie zat een split zodat ze gewoon kon bewegen. De jurk liep tot op de grond. Ze deed haar schoenen aan, die er perfekt bijpasten. Haar moeder had weer eens een goede blik gehad. Ook deed ze de haar gouden oorbellen en gouden ketting om die ze van haar grootouders had gekregen voor haar verjaardag. Toen nog een klein beetje mascara, lipgloss en oogpotlood. Daarna hielp ze MAriel met haar haar. En waren ze bijna klaar.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 17:43:56 GMT 2
"Tuurlijk EL,"Zei ze tegen Elvira. Ze korte haar naam wel vaker af, omgekeerd ook wel. "Bedankt." Zei ze toen Elvira klaar was met het opsteken van haar haar. Nu ging ze achter Elvira staan en maakte haar haar mooi. Toen ze klaar was, deed ze nog snel haar ketting om, haar Rode oorbellen in, Maakte zich licht op en keek weer naar Elvira. "Klaar? Let's get the Party Started!!" ZEi ze luid, en draaide in het rond.
|
|
|
Post by melien on May 11, 2007 17:54:57 GMT 2
Elvira was blij toen haar haar zat. Tegen Mariel zei ze: "Bijna. Nog even de finishing touch en dan kunnen we gaan". Ze liep naar haar bed waar ze de tiara had gelaten en deed die in haar haar. Ze draaide om haar eigen as. Toen keek ze naar Mariel en glimlachte. Tegen Terry zei ze: "Nou, blijkbaar ga ik toch. Dat was het lekker rustige avondje.". Ze moest lachen. Tegen Mariel zei ze: "Kom we gaan. Of zullen we even op je wachten Terry?". Dankzij Mariel had ze nu toch wel zin in het feest. Ze liep alvast naar de deur om te kijken waar Poekie heen was. De hakken van haar schoenen tikten op de vloer. Gelukkig had haar moeder haar leren dansen op naaldhakken. Anders had ze nu een klein probleempje gehad. Ze draaide zich om naar Mariel en Terry en keek afwachtend.
|
|
|
Post by melien on May 11, 2007 20:22:37 GMT 2
"Kom je Mar?" vroeg Elvira aan Mariel. Nu ze helemaal aangekleed was en Mariel haar had opgefokt was ze mevrouw ongeduld in persoon. Ze was al half de deur uit, toen ze besloot om toch maar wel te wachten. Ze wilde niet alleen gaan. En dat kleine verlangen naar een avondje rustig lezen kroop weer naar boven in haar. Als ze nu binnenkort niet zouden gaan zou ze gewoon weer op bed gaan zitten en lezen.
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2007 21:36:59 GMT 2
"Tuurlijk mevrouwtje ongeduld!" ZEi ze met een glimlach. Ze liep achter Elvira aan. "Terry, wij gaan. Als je nog een jongen voor mij weet, hoor ik het daar wel." Zei ze en knipoogde. Toen pakte ze Elvira bij haar arm en trok haar mee naar het gala.
|
|