|
Post by Lisa .. on Jan 4, 2008 18:00:08 GMT 2
Evy had heel even de andere kant opgekeken en zag Ruben met zijn handen op zijn wangen zitten. En voor haar was dat dé aanleiding om opnieuw in lachen uit te barsten. 'Je bent zo geweldig.' Ze verslikte zich bijna onder het praten en maakte een vreemd hoestgeluid. 'Nou, of jij gaat me nu vertellen dat de halve school zometeen door deze gang komt gerend of natuurlijk niet.' Ze schoot iets omhoog door zijn por en prikte hem lachend terug in zijn zij. 'Ik geloof je meteen! Natuurlijk heb je iedereen afgewezen. Waarom zou jij iedereen afwijzen?' riep ze vaag in zijn oor voordat ze weer moest lachen.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 18:30:44 GMT 2
Ruben straalde. ''Jippie ik ben geweldig en dit keer ben ik het niet zelf die het toegeeft.'' hij moest lachen omdat Evy ook moest lachen. ''O nee er komt niemand deze gang doorgerend hoor, tenminste, niet dat ik weet'' hij schoot opzij dankzij haar por en stak zijn tong terug uit. ''Ik heb iedereen afgewezen waarom weet ik niet, dat is gewoon leuk denk ik'' zei hij mompelend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 4, 2008 18:36:12 GMT 2
Lachend keek ze hem aan. 'Wees er maar trots op, denk niet dat er veel meerdere zijn die het zeggen. Behalve je fanclub dan.' Weer stak ze haar tong uit. 'Verbaasd me niks, iedereen heeft ons alleen gelaten. Iedereen is of ondergesneeuwd of zit nu ergens heerlijk aan een strand in de zon te liggen.' Ze keek hem aan met een iets opgetrokken blik. 'Denk niet dat je daarom iedereen afwijst, Meneer Hartenbreker. Er zat toch wel iemand bij die je wel een beetje leuk vond? Of alleen maar jammerende Jenny typjes? Eigenlijk boeit het me vrij weinig over wie jij afgewezen zou hebben. Maar Ruben, ik zou graag met je naar dat nieuwjaarsgala gaan.' Ze keek hem weer aan, met de eeuwige glimlach die ze had als ze hem tegenkwam.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 5, 2008 0:05:20 GMT 2
Ruben keek met grote ogen voor zich uit. ''Sinds waneer heb ik een fanclub?'' zei hij met een schuin en een nogal geschokt gezicht. Hij grijnsde opnieuw even. ''Heh ik weet het niet meer hoor wie me allemaal gevraagd heeft dus ik zou het niet meer weten'' zei hij terwijl hij even diep nadacht maar al snel weer breed moest grijnzen. ''Hehe, gelukkig'' hij glimlachtte tevreden naar Evy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 5, 2008 0:10:51 GMT 2
[n]'Sinds wanneer? Kijk naar jezelf en heb je je nooit afgevraagd waarom meisjes altijd giechelen als jij langsloopt?' [/b] Evy grijnsde breed, af en toe moest je iemands ego even omhoog schoppen. Ze schudde haar hoofd en lachde nog steeds. 'Het boeit me niet echt, zolang het maar leuk wordt. Is het trouwens zo'n jurk-pak gala?' Even keek ze angstig uit haar ogen maar grijnsde al snel weer.[/size][/center]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 5, 2008 0:15:24 GMT 2
Ruben dacht even na. ''Ehh, moet ik nu eigendunkerig over mezelf gaan praten of wat?'' zei hij grinnikend. Hij haalde even zijn schouders op. ''Ik hoop het niet, maar wat maakt het uit... Ga gewoon in wat je zelf fijn en mooi vind en als er tegenspraak voor is sla je diegene gewoon voor de bek. haha'' zei hij terwijl hij in de lach schoot toen hij het beeld voor zich haalde dat Evy iemand sloeg. ''Ja joh ik zie het al voor me''
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 5, 2008 0:20:48 GMT 2
Evy grijnsde. 'Nee, dat van mij was gewoon genoeg voor de komende... 3 jaar?' Lachend duwde ze hem een stukje opzij. 'Ergens is het ook wel weer leuk. Jongens in pak zijn zo leuk. Maar dan moet ik mezelf ook in een jurk hijsen. Ik heb nog even.' Mysterieus glimlachend keek ze hem aan en gaf hem deze keer een stomp tegen zijn bovenarm. 'Okee, je hebt gelijk maar zie je mij op een gala al iemand voor zijn bek slaan? Grappig is het wel, zeker als het zo'n vervelende Zwad is die denkt dat meisjes niks voorstellen.'
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 5, 2008 19:28:07 GMT 2
Ruben viel bijna omver door Evy haar duw. ''Ja joh, ik heb ook een pak gekocht, hopelijk ziet dat er nog een beetje fatsoenlijk uit. In ieder geval doe ik géén stropdas om dat kunnen ze vergeten.'' zei Ruben strikt en beslist. Hij grijnsde eventjes. ''Ja ik zie het al voor me.. Ghehe ja joh loopt die ook de hele avond met een bloedneus rond, zal die leuk vinden'' zei hij mat en grimassend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 5, 2008 19:37:41 GMT 2
'Stropdassen zijn niet leuk, of niks of een strikje. Maar tuurlijk staat een pak je fatsoenlijk, dat staat iedereen. Bijna dan.' Evy grijnsde en trok hem weer half overeind. 'Loop je me nou uit te lachen?' zei ze verontwaardigd maar moest toch wel weer lachen. 'Ach, zo'n avondverpester ben ik niet. Heb toch nog wel ergens wat gevoel.' [/size]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 9, 2008 17:15:36 GMT 2
''stropdassen zijn ook niet leuk en ik ben ook denk ik van plan er geen een bij om te doen. Ach ik zie wel waar het schip strand en hoe ik er uit kom te zien'' hij zuchtte even. ''Ach nee hoor, ik zou het geen uitlachen willen noemen, het is als... ja oke uitlachen maar sinds waneer trek jij je iets van iemand aan die je uitlacht?'' zei Ruben en hij stak zijn tong uit naar Evy. ''Ach, ik had je nog zo graag iemand in een jurk een bloedneus willen slaan'' zei Ruben teleurgesteld en hij probeerde bedroefd te klinken.
|
|