|
Post by Lisa .. on Jan 2, 2008 19:43:21 GMT 2
Evy zuchtte. Of ze zag iedereen over het hoofd, of iedereen was naar huis gegaan met de vakantie. Of iedereen was natuurlijk inkopen voor het nieuwjaarsgala aan het doen. Ze dacht er met twijfels aan. Ze zat op een van de relingen met haar skateboard onder haar arm geklemd. En omdat ze nou niemand tegenkwam waar ze wat mee kon doen verveelde ze zich enorm. Zelfs skateboarden en Vilder irriteren was niet leuk alleen. Ze tikte met haar schoen op een van de steunpalen die de reling omhoog hielden. Haar blik ging door het trappenhuis.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 2, 2008 20:03:49 GMT 2
Ruben grijnsde eventjes breed, hij stond achter Evy waardoor zij hem niet had kunnen zien. Hij grinnikte eventjes. Hij sloopt zacht naar haar toe",''Eeeeevyyyyyyyyyyyyyyy'' gilde hij en hij besprong haar. Hij wist zich er nog net van te behouden over de railing te vallen door zich stevig vast te grijpen, er kwam alleen een vreemde beweging uit waardoor hij alsnog bijna over de railing viel maar dit keer hing hij over de railing met een nog steeds pijnlijk gezicht en spartelende benen die in de lucht hingen.
( -ziet dat voor zich- x] )
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 2, 2008 20:48:36 GMT 2
Evy had totaal niet zitten opletten en had Ruben dan ook niet horen aankomen. 'Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhh' gilde ze. Ze greep zich vast aan Ruben en kon net voorkomen over de reling te vallen. Maar vanwege het feit dat zij eerst zat kon ze nog gemakkelijk weer gaan staan. Ze zag Ruben hangen en ze schoot meteen in de lach. Nog steeds lachend en met een grijns op haar gezicht sloeg ze haar armen om zijn middel heen en probeerde hem overeind te trekken, wat niet echt lukte door zijn spartelende benen.
[Ooc; lol xD]
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 2, 2008 21:13:16 GMT 2
Ruben had zijn benen stil gelegd en probeerde zich weer overeind te hijsen, wat dit keer lukte. Zijn gezicht was nogal rood aangelopen omdat hij zo ongeveer op de kop had gehangen. Hij grinnikte eventjes en zocht steun aan de railing waar hij en Evy naast stonden. Hij haalde even diep adem. ''Oke dat was niet bepaald de bedoeling'' zei hij mat, maar moest daarna hard lachen om zijn eigen stommiteit en omdat Evy lachtte en dat maakte hem ookal aan het lachen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 2, 2008 21:28:24 GMT 2
Ze sloeg haar hand voor haar mond om minder te lachen, wat haar totaal niet lukte. Ze liep naar achteren om daar tegen de muur te leunen en zo naar beneden te zakken tot ze op de grond zat. Ruben's droge opmerking maakte het er niet veel beter op. 'Okee, uber droogheid. Hoef je niet naar huis.' vroeg ze terwijl ze iets bijgekomen was van het lachen maar nog steeds op de grond tegen de muur aan zat.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 3, 2008 11:07:11 GMT 2
Ruben keek naar de lachende Evy en zelf kon hij zich ook amper inhouden. ''Jij lacht ook echt heel snel he? Ik mag wel uitkijken dat je niet in je broek piest of iets dergelijks'' zei hij terwijl hij half omviel. Hij liep hinkend naar Evy toe omdat hij bijna om zou vallen van het lachen. Hij ging op dezelfde manier als Evy deed naast haar tegen de muur zitten. ''Neuh, ik ben altijd op Zweinstein, ik ga nooit naar huis toe behalve dan in de zomervakantie's'' zei hij schouderophalend. ''Ik heb wel eens een paar jaar meegemaakt dat ik ook gewoon hier de zomervakantie zat; ja helemaal alleen.'' zei hij even zuchtend, maar hij moest al snel weer lachen. Toen hij van zijn laatste lachkick was bekomen haalde hij even adem. ''En heeft Evy al iemand voor het nieuwjaarsgala?'' vroeg hij geïnterreseert.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 4, 2008 15:08:03 GMT 2
Door zijn snel lachende opmerking schoot Evy alleen nog maar meer in de lach. 'Jemig, het is gewoon allemaal jou schuld. En lachen is gezond.' Ze lachde onder haar woorden maar was trots op haar 'wijze' uitspraak. 'Dat je dat overleeft hebt? Okee, wel vet maar lijkt me levenloos, met al die schilderijen en spoken. Maar ik zo het ook zo doen, alles is beter dan thuis.' Iets bijgekomen van het lachen keek ze Ruben aan. 'Nieuwjaarsgala? Nou, ik ben nog niet gevraagd door iemand. En weet niet eens of ik ga. Of ik moet door een leuk iemand gevraagd worden.' Ze grijnsde.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:08:08 GMT 2
''Mijn schuld?! Hallo! Jij doet net zo goed mee en dan geef je mij de schuld? Nou moe!'' zei Ruben grinnikend. ''Ja zielig he een hele zomervakantie worden gepest door spoken en schilderijen, maar het is inderdaad beter dan thuis'' hij grijnsde eventjes. ''Och gut, Evy Pearl is nog niet gevraagd?! Nou nu wel he'' zei Ruben even fijntjes terwijl hij Evy met een droge blik aankeek.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jan 4, 2008 17:18:02 GMT 2
Evy moest weer lachen, maar kon zich deze keer iets inhouden. 'Maakt dat uit dan? Beter de hele dag lachen dan chagerijnig zijn. Dat je dat hebt overleefd. Aaahh.' Ze hield haar hoofd iets schuin en keek hem grijnzend aan. 'Ik weet wat je doorgemaakt hebt.' Ze probeerde medelevend te klinken en gaf hem een schouderklopje maar moest eerder wéér lachen dan het menen. Daarna keek ze hem iets serieuser aan. 'Je praat alsof de halve school achter me aanzit.' Ze liet haar mond openvallen maar haar glimlach was niet weg te krijgen. 'Is dé Ruben, dé Ruben Cartman dan nog niet gevraagd door honderden wanhopige meisjes?' Plagend stak ze haar tong uit.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:35:55 GMT 2
Ruben grijnsde nog steeds en zijn wangen begonnen al wel weer bijna pijn te doen van het lachen. ''Ja joh ik ben toch geweldig, ik overleef alles'' zei Ruben terwijl hij zijn neus lachend in de lucht stak. ''Zit de halve school dan niet achter je aan?'' zei Ruben verbaasd terwijl hij zijn handen tegen zijn wangen aanlegde en grote ogen opzette. ''Nee, eigenlijk niet... Oke misschien een paar... Oke heel veel maar ik heb allemaal nee gezegd! Echt waar!'' zei hij grijnzend terwijl ze Evy een por gaf.
|
|