|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 18:34:37 GMT 2
"Gast, wacht op mij" Ace rende achter Nigel aan. Die achter Ethan aanliep. "Wacht ff" Riep Ace. Nigel rende zo snel, dat hij uiteindelijk uitgleed en tegen de muur botste. Ethan bleef van schrik staan, waardoor Ace tegen hem opbotste. Daardoor vileen ze beide om. "Ace, ga van me af" Zei Ethan terwijl hij naar adem hapte. Ace rolde van hem af en kee naar Nigel. Ethan kroop naar NIgel toe. 'gaat het?" Nigel knikte. "Ik leef nog" Zei hij terwijl Ace op was gestaan.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 18:39:11 GMT 2
Brad liep met een pesthumeur door de gangen. Anderling was weer eens van mening geweest hem strafwerk te moeten geven, en daarbij had hij ook al een tijdje geen opdracht meer gehad. Hij verveelde zich dood. Hij zag de valpartij gebeuren en moest toch wel grijnzen. Wat een sukkels.. "Zijn de kleutertjes weer gevallen?" vroeg hij op gemene toon. Hier kreeg hij echter meteen een klap voor. "Laat ze met rust Brad." zei Mara. Ze had af en toe echt een hekel aan die vent. MAar het kon ook een best aardige gozer zijn. Hing maar net van zijn stemming af. "Je kunt ook een keer aardig doen." voegde ze er rustig aantoe. Ze kwam net van een les met Lily. Lily zei niets tegen Brad maar zag Nigel ineens. Ze liep naar hem toe. "Wat doe jij nou op de grond?" vroeg ze glimlachend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 18:50:58 GMT 2
Ethan hielp Nigel omhoog. Ace keek om, naar Brad. "Heey, nep vriend. Gaat alles slecht?" Hij knipoogde even naar MAra en Lily. Nigel lach zonder reden dubbel. "Maf" Zei Ethan. Toen Lily bij Nigel neer streek stond Ethan op. Hij ging achter Ethan staan. NIgel kwam lachend oevreind. "Ik leef, ik leef" Hj keek naar Lily en troke en onschuldig gezicht.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 18:55:34 GMT 2
Brad keek Mara kwaad aan. "Ik laat ze met rust als ik dat wil." zei hij bot. Toen hij Ace aankeek spoten zijn ogen vuur. "Nog nooit beter." zei hij kil. Hij kreeg ineens een idee en dat zag je doordat er een kille lach op zijn gezicht verscheen. Lily schoot in de lach. "Ik zie dat je leeft." zei Lily grijnzend. Ze stond ook weer op. Daarna keek ze even naar Ace, Ethan en Brad. Ze schudde lichtjes haar hoofd toen ze Brad's gezicht zag. "Als blikken konden doden.." zei ze zachtjes. Mara liep Brad voorbij. Dit ging verkeerd uitpakken. "Zou ik niet doen als ik jou was." zei ze glimlachend tegen Ace.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 19:01:46 GMT 2
Ace stak zijn duim op. "Perfect" Zei hij terwijl hij grinnikte. Nigel sprong op haar en drukte kusjes oevr haar hele gezicht. "Nu is mijn prinsesje weer van mij" Hij grinnikte. Ethan zoefde nu tussen Brad en Ace door. "Superman, yeah" Begon hij en lach dubbel van zichzelf. "Ace maakte zich groot en deed dreigend een stap naar voren. Hij duwde Ethan weg. "Weg kleintje" Ethan stond verbaasd. "Kleintje, jij!" Hij sprong op Ethan en moest lachen. Nigel keek niet op of om. Lily was nu van hem.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 19:06:23 GMT 2
Lily gaf hem een kus. "Ik was al de hele tijd van jou hoor." zei ze met een glimlach. Ze had niet eens door wat er gaande was. Mara moest lachen om Ethan. "Sinds wanneer superman een kleintje?" vroeg ze ondertussen grinnikend aan Ace. Brad's blik spuwde nog steeds vuur. En het werd steeds erger. Hmmm... Welke vloek zou leuk zijn? Ik heb toch al strafwerk dus ercht erger kan het niet worden... Hij peinsde over welke spreuk hij zou gebruiken terwijl zijn hand rustig naar zijn toverstok ging.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 19:10:16 GMT 2
Ethan timmerde op Ace in, nep dan. Ace moest lachen en legde Ethan zo op de grond. "Zo kleintje, superman is nu overleden" Hij pakte zijn toverstok en richtte die op Ethan. Christa kwam aanlopen met haar armen over elkaar. "Amateurs, amateurs.." Zei ze hoodschuddend. Nigel grijnsde en gaf Lily een kusje. Ace keek op naar Christa. "Nee hé" Mompelde hij.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 19:13:24 GMT 2
Brad keek naar Christa. Zijn toverstok al in zijn hand om een leuk vloekje uit te spreken. "Wat doe jij hier?" vroeg hij verbaasd. Het was een nogal domme vraag maarja. Lily tikte hem op zijn neus. "En niet altijd verstoppen jij." zei ze lachend. Ze had hem al veel te lang niet meer gezien voor haar gevoel. "Superman was toch onsterfelijk?" vroeg Mara, nu echt verbaasd. Ze keek even vluchtig naar Christa maar vond de jongens interesanter.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 21:43:25 GMT 2
ze trok haar wenkbrauw op. "Lopen, en wat doe jij dan. Je toverstok proberen in je neus te duwen. Nee" Ze schudde haar hoofd. Ethan duwde Ace van zich af. Ace bleef als een hondje liggen. Maar merkte Brad toen weer op. Hij stond op en keek naar Brad. "Ga lekke rmet je vreindinnetje spelen" Zei hij grommend. Christa gromde terug. Ace trok een koppig gezicht. Nigel aaide haar gezicht. "Nee, vandaag niet" Grinnikte hij.
|
|
|
Post by melien on Jan 6, 2008 22:03:03 GMT 2
"Nee, ik was niet van plan om hem in me neus te stoppen." zei Brad rustig. De gemene grijns was weer op zijn gezicht verschenen. Hij draaide zich weer naar de jongens. Zijn toverstok hief hij een stukje op, nog steeds bedenkend welke spreuk hij zou gebruiken. "Vandaag niet." zei Lily en gaf hem een kusje. "Nooit niet." voegde ze er met nog een kus aantoe. Mara keek naar Brad, en zijn toverstok. "Oh, oh." zei ze zachtjes. "Brad, niet doen!" zei ze waarchuwend tegen Brad. Ze wist wat er nu ging komen, en had er geen zin in.
|
|