|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 16:31:07 GMT 2
Christa duwde hem zacht weg. "Laat ze lekker, je bent echt zielig" Christa keek naar Brad en schudde haar hoofd. Ace kwam overeind en trok Ethan ook overeind. "Kom maar" Hij deed zijn toverstok weer weg. Ethan keek naar Mara, en van Mara naar Christa. Nigel knikte. "Never nooit" Zei hij zachtjes en sloeg zijn armen om haar heen. Ace keek even naar Brad. En balde zijn vuisten. "Kom op, doe het met je vuisten" Daagde hij Brad uit. "Man tot man, vuist tot vuist" Hij keek hem nu boos aan.
|
|
|
Post by melien on Jan 7, 2008 16:37:37 GMT 2
Brad negeerde Mara maar keek naar Christa. "En waarom zou ik het niet doen?" vroeg hij rustig. Hij wachtte op antwoord, Ace negerend. Wat kon hem het schelen wat een grifje zei. Mara schudde haar hoofd. Dit sloeg waarlijk nergens op. Sommige jongens waren echt een raadsel voor haar. Ze draaide zich naar Lily om iets te zeggen, maar liet dat toch maar zitten. "Doe niet zo ongelofelijk kinderachtig jullie!" zei ze in plaats daarvan tegen alle drie de jongens. Lily ging met een hand door zijn haar. "Dat is je geraden." zei ze zachtjes, met een glimlach. Ze gaf hem nog een kus. "Anders vergeet ik nog hoe je eruit ziet.." voegde ze er aan toe. dat was wel een van de laatste dingen die ze meende, maar echt te zien was het niet. Ze was veel te blij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 16:46:07 GMT 2
"Omdat, ehh. Hij best wel aardig is" Floepte ze er maar uit. Ze pakte zijn hand en trok hem iets terug. Nigel grijnsde zachtjes. "Je hebt altijd nog een foto, en mijn liefde. Maa rik wil je niet kwijt hoor" Hij draaide haar haar om zijn vinger. Ace kookte half, maar probeerde zich te herstellen en rustig te zijn. Ethan legde zijn hand op Ace zijn schouder. "Rustig, laat hems tikken. Kom met ons mee" Zei hij zachtjes.
|
|
|
Post by melien on Jan 7, 2008 16:52:57 GMT 2
Brad keek haar aan alsof ze zojuist iets heel raars had gezegd. "Een grifje? En aardig? Waar haal jij die combinaties vandaan?" vroeg hij toch wel een beetje lachend. Hij schudde zijn hoofd. "Nee Christa. Dat zijn ze niet." Mara had ineens zin om Brad te slaan maar liet dat maar zitten. Hij weet niet waar hij het over heeft... "Ik zou maar even naar hem luisteren." zei Mara tegen Ace terwijl ze richting Ethan knikte. Dit zou erg verkeerd kunnen uitpakken. "Maar foto's vervagen!" zei Lily ontzet. Ze moest echter wel lachen. "Maar ik heb wel liever jou liefde dan dat ik dat niet heb en je elke dag zie." zei ze met een glimlach. Ze gaf hem een knuffel. "En mijn hard blijft toch van jou.." voegde ze eraantoe. Zo zachtjes dat alleen hij het kon horen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 7, 2008 19:28:15 GMT 2
Christa zuchtte en duwde hem weg. "Kom, ik moet je wat laten zien. Het is heel belangrijk" Drong ze aan. Ze had even geen zin om iemand te pesten. Ace keek naar Mara. "Waarom? Ik kan hem aan met me ogen dicht" Zei hij en deed zijn armen oevr elkaar. Ethan ging voor Ace staan en duwde hem weg. "Het is nutteloos" Zei hij zachtjes. Nigel zoende haar nu. Hij wou even het moment terug voelen hoe het was om haar voor het eerst ze zoenen. En het bleef hetzelfde. Een warme rilling ging door hem heen.
|
|
|
Post by melien on Jan 7, 2008 19:33:04 GMT 2
Lily beantwoordde zijn zoen. Een tinteling ging weer door haar hele lichaam. Ze had geen flauw idee van wat er gaande was. Het boeide haar ook niet. Op dat moment was Nigel haar hele wereld, zoals altijd eigenlijk als hij in de buurt was. "Geloof me, je wilt niet dat hij de kans krijgt om je te vervloeken." zei ze tegen Ace. Wat konden jongens af en toe toch onuitstaanbaar koppig zijn. "En als hij iets goed kan is het dat wel. Vooral als het op de onvergeeflijke vloeken aankomt." voegde ze er doodserieus, op een zachte toon aantoe. Brad zuchtte. "Wat is de kans dat je me met rust die wijsneus daar laat vervloeken voordat je het me hebt laten zien?" vroeg hij aan Christa. Het antwoord kon hij al raden, maar toch.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 13, 2008 22:08:01 GMT 2
Ace moest lachen in zichzelf. "dat is ook het enigste wat hij kan. Wat zwaaien met zijn stokje. Man op man, vuist tot vuist red hij niet tegen mij" Hij grijnsde naar Brad. Ethan duwde Ace weg. "Doe nou rustig" Siste hij. Christa gaf Brad een harde klap. "Je bent gewoon een grote klootzak!" Schreeuwde ze tegen hem. Ze draaide zich om en liep weg. "Ik hoop dat je doodvalt, hoe bedoel je geen hart hebben" Ze zuchtte en schudde haar hoofd. Nigel grijnsde zachtjes en sloeg zijna rmen beter om haar heen. Hij wou haar nu niet kwijt. Hij voelde de warmte die nog lang niet weg mocht gaan.
|
|
|
Post by melien on Jan 14, 2008 14:26:12 GMT 2
Brad keek uit het veld geslagen achter Christa aan. Wat heeft zij nou weer??? vroeg hij zich af. "Hou nou op, of wil je soms dood?" siste Mara tegen Ace. Dit haalde Brad blijkbaar echter weer naar het hier en nu. "Oja, daar was ik." zei hij. Lily legde haar hoofd tegen Nigel's schouder en keek zo toch even naar de anderen. Het verbaasde haar dat Brad daar met opgeheven toverstok stond. "We hebben iets gemist." zei ze verbaasd tegen Nigel. Maar er iets aan doen, ho maar, daar ging ze Nigel niet voor los laten.
|
|