|
Post by » Aline. on Nov 27, 2007 18:21:12 GMT 2
Het viel Chloë dan ook niet op dat Litha haar haren zelf korter maakte. Ze grijnsde even naar haar, Eric nog steeds uit alle macht negerend. 'Ja, hij is m'n oom. Ik vind het geen probleem hoor, heb ik tenminste op één vak goede prestaties.' Ze grinnikte even. Ze was niet echt een slechte leerling, maar aan haar resultaten op Toverdranken zag je duidelijk dat Sneep haar oom was. Niet alleen hielp hij haar beter wanneer ze iets niet begreep, ook gaf hij haar hogere cijfers dan de gemiddelde Griffoendor. Chloë grijnsde even gemeen bij die gedachte. Wat was het toch heerlijk om voorgetrokken te worden, voor die onuitstaanbare Grifjes.
|
|
|
Post by robin on Nov 27, 2007 18:33:41 GMT 2
Litha trok een wenkbrauw op toen ze een grijns op Chloë haar gezicht zag. ''Volgens mij weet ik al waar je aan denkt'' zij ze droogjes. Niet dat ze het echt wist, maar als iemand zo grijnst. Dat betekende meestal maar een ding. Griffjes belachenlijk maken. Iets wat niet mocht ondbreken, en zeker niet aan Litha haar lijstje.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 27, 2007 18:36:06 GMT 2
Thomas glimlachtte zwak en staarde Eric na die inmiddels bijna de gang uit liep. Hij keek even naar Chloë maar zweeg. Ze wist hoe hij onderhand dacht over het wegpesten van andere leerlingen. Hij haalde even adem.
|
|
|
Post by robin on Nov 28, 2007 17:57:37 GMT 2
Litha keek even omzich heen, draaide een half rondje en staarde thomas met een brede glimlach aan. Zonder wat te zeggen draaide ze zich weer om, rolde met haar ogen. En staarde naar wat leerlingen die langzaam de gang in kwamen. Fobbe was blijkbaar ergens anders, wat hij irriteerde de leerlingen niet.
|
|