|
Post by Merel on Dec 19, 2007 16:06:54 GMT 2
{kleding linker } bp2.blogger.com/_IL-WqF8xhQY/RYPqEYYkfdI/AAAAAAAAAAw/Pyd50qTAkxw/s1600-h/destiny.jpgVrolijk fluitend liep Mariël door de gangen van school. Ze was zo ie zo altijd vrolijk, maar rond deze tijd van het jaar al helemaal. Zo was ze nu dan ook gekleed. Om haar kleding had ze echt de grootste lol gehad. Echt helemaal kerstsfeer. Het zag er wel wat koud uit, maar dat was het totaal niet. Op dit moment had Mariël geen les. En voor haar was het daarom al weekend. Aangezien het nu vrijdag was, en ze dit keer vroeg uitwas. Kruidekunde viel uit. Je kon op geen manier nu bij de kassen komen door de meters sneeuw die buiten lag.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 18:02:45 GMT 2
Charlotte sloeg de gang in en barstte bijna in lachen uit bij het zien van Mariël, en dan met name hoe ze gekleed was. Ze floot even naar haar, barstte daarna alsnog in lachen uit, en riep: 'Geweldig pakje, Mariël! Waar heb je die vandaan?' Ze gooide haar tas in een hoek en huppelde naar Mariël toe, waarna ze haar, nog steeds in de slappe lach, bij haar schouders vastpakte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:07:43 GMT 2
Mariël draaide zich om en moest lachen om Charlotte haar reactie. "Jaa sexy vind je niet? Echt hélémaal in kerst sfeer! Ik vond dat er wel bij passen!" Zei ze lachend en draaide grijnzend een rondje. "Ach ik heb echt zo'n zin in Kerstmis!! Echt gewoon zóó gezellig!" Zei ze en stond bijna letterlijk te springen van vreugde.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 19, 2007 18:19:34 GMT 2
Florian stormde de hal in richting Charlotte en Mariël. "Char!! Maar!" riep hij druk en slipte het laatste deel door de gang door de hoeveelheid sneeuw die onder zijn schoenen was vastgekleegd. "Vrolijk.. kerstfeest!"
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:25:06 GMT 2
Mariël grijnsde toen Florian aan kwam 'glijden'. Mariël grijnsde, omhelsde hem en zoende hem toen. "Vrolijk Kerstfeest!!" ZEi ze grijnzend. "Wat vind je ervan?" Vroeg ze vervolgens en draaide een rondje in het kerstachtige pakje dat ze aan had en grijnsde breed. Ze stond nogsteeds half te springen.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 18:44:37 GMT 2
Charlotte draaide zich om naar Florian en grijnsde breed. 'Vrolijk kerstfeest!' riep ze hem enthousiast toe, waarna ze weer naar Mariël in haar mooie kerstoutfit keek. Ze keek weer even lachend naar Florian. 'Sexy pakje heeft ze aan, hè?' grinnikte ze, en gaf Mariël even lachend een duw.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 21, 2007 17:29:06 GMT 2
"Sexy.." zei Florian grijnzend en wierp een blik op Mariël, en grinnikte om zijn eigen grapje, alhoewel het niet echt heel grappig was geweest. Dat kon hem niet zo veel schelen. "Vrolijk kerstfeest Charlotte"
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 17:30:53 GMT 2
Mariël gaf Charlotte een duw terug. "Oke ik wil dat het kerst is! Lekker kado's krijgen en plezier maken in de sneeuw en en en.. Ik heb er gewoon zin in!" Zei ze grijnzend en draaide vrolijk een rondje. Ze was echt extreem vrolijk.
|
|