|
Post by » Aline. on Nov 29, 2007 18:45:01 GMT 2
Chloë keek Shirie met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Doe dat dan ook niet,' zei ze, doelend op Shirie's laatste opmerking. Ze maakte haar blik los van haar jeugdvriendin en keek weer vol leedvermaak naar Charlotte, die als versteend op de grond lag en tevergeefs probeerde non-verbaal een tegenvloek uit te spreken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 20:37:52 GMT 2
Shirie zwaaide met haar toverstok en verhief de spreuk op Charlotte. 'Teamleden aanvallen is een grote belediging.' Hij ging tussen de andere grifjes en de zwadjes in staan. Ze wierp Chloë een koele blik toe. Vroeger was ze lang niet zo kil... Toen keek naar Litha en ergens begon er iets te dagen. 'Nog een Lestranges? nee wacht, je heette nu anders. Wat was het ookalweer?' Ze herkende haar, maar ook weer niet. Het was lang geleden. Feestje bij Sneep thuis....
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 15:03:51 GMT 2
Litha keek verbaast naar Shirlie ''Litha Astrid Morse'', ze wende even haar blik op Charlotte. Waarna haar grijns van leedvermaak van haar gezicht verdwijnden. ''Lestranges, hoeso vergelijk je me daarmee?'' Vroeg Liha vervolgens, de naam kwam haar bekent voor net als Shirlie. Maar op een of andere wou haar gedachte niet mee werken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 30, 2007 15:33:04 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Ik weet het niet. Ik werd vroeger vaak in die kringen gesleurd, door mijn toen nog stiefvadr, daarom is Chloë ook mijn nichtje. Maar ik herken jou. Jij hoorde bij de Lestranges, dat weet ik zeker. Heb je daarna niet meer gezien. Mijn ouders, nou ja, moeder en stiiefvader gingen scheiden. Dus was weer vrij. maar ik weet eht zeker. Ik ken jou en jij bent de dochter van Bellatrix en Rodolphus. ' Ze wist de namen. Het waren twee die elke Aurer moest kennen.
|
|
|
Post by robin on Nov 30, 2007 15:37:09 GMT 2
Litha haar ogen werden groot, ze beet op haar lip en wreef met haar hand over haar boven arm. Ze hielt even haar mond ''Dat is waarschijnlijk onmogelijk, ben op gegroeid bij de morse'' Ze haalde adem ''en niemand kan bewijzen dat ik hun dochter ben, ik heb geen echte famile meer''
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 1:35:14 GMT 2
Shirie schudde glimlachend haar hoofd. 'Kijk, e moet iets begrijpen...'Ze gooide sierlijk haar ahren naar achter, die half voor haar gezicht vielen en haar een sexy uitstraling gaven, dat perfect bij haar latina uiterlijk pastte. '...Ik heb altijd gelijk.' Dat laatste zei ze met een arrogante en zelfverzekerde grijns. 'Jij bent hun kind. Het is niet vreemd dat je door anderen bent opgevoed. Weet je waarom? Omdat ze zijn opgepakt en naar Azkeban gestuurd. Kinderen worden meestal naar andere gezinnen geplaatst. Eerst worden ze ter adoptie gestelt en daarna in een weeshis geplaatst, na ene maand of drie vier geloof ik.' Ze dacht even na. 'Ik weet het niet zeker. kan ook half jaar zijn. Hun andere dochter zit hier ook op school. Zij kan het je vast vertellen. ey wacht!' Ze grijnsde triomfantelijk. 'Dat maakt jullie zusjes.' Ze grinnikte.
|
|