|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 22:59:38 GMT 2
Eric glimlachtte nog steeds, en keek Jennice afwachtend aan en deed nog een stap naar haar toe zodat hij nu helemaal tegen haar aan stond "Jij bent ook vrij aantrekkelijk hoor" zei hij op gedempte toon.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:03:01 GMT 2
"Vrij aantrekkelijk nogwel." Zei ze plagerig en stak haar tong even uit. "Maarre zeg eens schat.. Eric.. Ben je eigenlijk bezet? Of ben ik heel fout bezig als ik .. dít doe?" Vroeg ze terwijl ze zich naar hem toe boog en hem eerst heel voorzichtig zoende.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 23:20:52 GMT 2
"Ik ben vrij" mompelde Eric onhoorbaar en moest onwillekeurig grijnzen, en beantwoordde de kus. Hij sloeg zijn armen om Jennice heen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 23:30:36 GMT 2
Jennice moest toch even grijnzen en sloeg toen de hanen om zijn hals. Hij was zeker weten nog een leuk iemand ook nog, dus hij was mooi meegenomen. Ze stopte de zoen voorlopig nog niet.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 23:35:07 GMT 2
Eric sloot zijn ogen, en woelde door Jennice haar haar. Zijn andere hand zakte wat naar beneden rond het gedeelte vlak boven haar kont. Daar streek hij over haar rug. Dit voelde vrij goed, vond hij, om weer eens een keer niet afgewezen te worden.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 1:40:50 GMT 2
Jennice liet alles toe wat Eric deed. Met haar ene hand ging ze ook door de achterkant van zijn haar. Met haar andere hand ging ze onder zijn shirt. Hij had inderdaad een wasbord..tje. Ze lachte zachtjes in zichzelf.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 14, 2007 8:25:04 GMT 2
Eric glimlachtte even tijdens het zoenen, voor zover dat ging. Hij kon Jennice ook weer toevoegen aan het waar heb ik allemaal mee gezoend lijstje. Niet dat hij dat bijhield, maar het was eigenlijk wel een goed idee.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 16:55:17 GMT 2
Jennice stopte de zoen. "Vaker gedaan schat?" Vroeg ze grijnzend aan hem en dacht zelf ook even aan de lange lijst die zij had. Ze ging even met haar hand door haar haar.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 14, 2007 20:04:23 GMT 2
"Ik heb ervaring" zei Eric en glimlachtte scheef, een glimlach die al menig meisje had laten smelten en week laten worden. "Maar jij ook, geloof ik?".
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 21:59:33 GMT 2
"Zeker, al moet ik zeggen dat ik jou niet had willen missen." Zei ze grijnzend en keek hem lief en blozend aan, wat meestal ook een goed effect had.
|
|