|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 17:59:10 GMT 2
Eric trapte nog een keer de half lege voetbal tegen de muur aan. Geen leraar die hem iets vertelde, wat hij moest doen of niet, want vrijwel iedereen had les. Eric niet, hij had een tussenuur en had besloten die nuttig te gaan gebruiken. Niet dus. Hij keek even op toen hij een paar meisjes voorbij zag lopen, en grijnsde even naar hun en stak zijn hand op, en ging toen weer verder.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:02:24 GMT 2
Jennice kwam van buiten. Ze liep het bordes op de hal in. Haar hakken hoorde je door de hele hal heen. Er kwam nog iemand achter haar aan. "Nee, Onder geen énkele voorwaarde ga ik mijn handen vies maken aan díé gore dingen! Vergeet het maar!" Zei ze op arrogante toon tegen diegene. Ze liep weer verder en onderweg pakte ze nog een spiegeltje uit haar tas om te kijken of alles nog wel goed zat.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 18:15:27 GMT 2
Eric keek even op bij het horen van een meisjes stem en grijnsde dan, en liep richting het desbetreffende meisje, Jennice. "Hoi" zei hij en leunde even nonchalant tegen de muur aan "Hoe gaat het ermee?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:18:06 GMT 2
Jennice keek op toen ze iemand hoorde waarvan ze dacht dat ze het tegen haar had, ach iedereen had het toch altijd tegen haar, zij was gewoon het middelpunt. {xD} "Haai schatje.. Goed hoor met jou?" Zei ze terwijl ze haar spiegeltje opborg, en haar haar even nonchaland naar achter gooide.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 18:26:57 GMT 2
Eric mocht Jennice meteen. "Perfect". Hij grinnikte even en tikte nog even met de neus van zijn voet tegen de bal, en ging toen dicht bij Jennice staan. "Jennice was het toch?" [/size]
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:35:04 GMT 2
"In een keer goed." Zei ze met een knipoog, niet dat het haar verbaaste. "En jij was.. Eric toch schat?" Vroeg ze toen ze even nadacht en keek hem even lief glimlachend aan.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 18:40:09 GMT 2
"Inderdaad" zei Eric en grijnsde breed, en bukte zich even, om de versleten voetbal op te pakken en ging weer recht staan. "Knap van je, dat je dat weet" zei hij dan om Jennice te vleien.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:42:55 GMT 2
Jennice grijnsde en wierp haar haar wat naar achteren. "Dankje. Ik ken jou ergens van weetje.. Niet dat je zo'n geweldig persoon als jou over het hóófd kan zien, maar toch." Zei ze grijnzend en plukte wat aan de onderkant van haar veel te korte rokje.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 18:49:31 GMT 2
"Van wat dan?" zei Eric grijnzend maar zijn blik ging meer naar Jennice's rokje en benen, dan naar haar hoofd om normaal met haar te praten. Uiteindelijk scheurde hij zijn blik weer van haar benen af en keek haar glimlachend aan "Maar iederéén kent mij"
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:53:09 GMT 2
"Jaa dat voeg ik me dus ook al af, anders zou ik het niet vragen nietwaar?" Zei ze met een grinnik. Ze zag zijn blik, maar het boeide haar totaal niks. "Kun je het zien schatje?" Vroeg ze en deed nog een stapje naar hem toe. "Ach het zou ook zonde zijn om jou neit te kennen nietwaar?" Slijmde ze.
|
|