|
Post by Lisa .. on Jul 2, 2007 23:45:15 GMT 2
De Hal, de plaats waar iedereen doorheen liep. De plek waar vrijwel nooit iemand bleef hangen, omdat het alleen maar als tussenstuk werd gebruikt voor vele routes. In een van de hoeken van de hal, de hoek links als je het schoolgebouw binnenkomt, zat Meera. Ze had geen zin om een verlaten gang of lokaal op te zoeken en omdat het buiten met bakken uit de hemel kwam was ze in de Hal gaan zitten. Ze had haar gitaar op schoot en ging met haar vingers enkele snaren langs. Sin kwam de hoofdtrap afgeslenterd. Eigenlijk was hij van plan een tussendoortje uit de keuken te gaan halen maar zag toen Meera zitten. 'Lang geleden dat ik haar geirriteerd hebt' schoot er met een plagerige gedachte door zijn hoofd. Hij stapte op haar af en ging naast haar op de kachel zitten. 'En, nog altijd geen goede melodie eruit gekregen?' zei hij serieus, terwijl hij van binnen helemaal dubbel lag.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 0:07:17 GMT 2
'Zinloosheid overwint.' Shirie tokkelde op de snaren van haar gitaar. Tegenwoordig zonderde ze zich af. Ze maakte zich zorgen over mensen en wat ze zouden kunen zeggen over haar, maar deze keer... Ze draaide zich om naar Sin. Geen slechte jongen, en ze had niks met Meera, maar ze was strontchagerijnig en ze moest eht toch op iemand afreageren?
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 3, 2007 23:37:44 GMT 2
'Ach ga iemand anders irriteren.' beet Meera Sin toe. Sin haalde zijn schouders op als antwoord en keek even Shirie's richting op, de richting waar hij ander geluid vandaan hoorde. 'Ik zie je nog weleens.' zei hij plagend tegen Meera, hij wist dat ze het haatte. Hij liep richting Shirie. Hij ging bij haar zitten/staan, maar besloot niks te zeggen Meera haalde haar schouders op en ging op in haar eigen wereld.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 23:54:02 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Dus, ben ik je volgende slachtoffer?' Ze knipoogde naar hem. Ze was geirriteerd, dat zeker en chagerijnig... maar alsnog, misschien dat een goeie flirt haar wat vrolijker zou maken. 'Dus, how's you?'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 4, 2007 21:21:46 GMT 2
'Slachtoffer zou ik het niet noemen. Dat klinkt zo , slecht.' zei Sin grijnzend. 'Ach Meera is gewoon dé persoon die ik altijd gewoon moet irriteren, verder valt het wel mee.' Het klonk een beetje aan de schijnheilige kant maar dat maakte hem weinig uit. 'Maar met mij gaat alles wel oke, metjouw?'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 5, 2007 18:15:27 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'In een heel slecht humeur. Verder wel goed denk ik. Waarom haar? Zo erg is ze toch niet?' Ze dacht even na. Eigenlijk kende ze Meera niet echt. Niet dat eht haar heel vele uitmaakte. Tegenwoordig bleef ze wel bij Zwaderaars uit de buurt. Ze begroette haar niet zo warm als ze hadden gekunt.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 5, 2007 21:19:06 GMT 2
'Slecht humeur maar wel goed verder. Logisch.' zei hij flauw. 'Waarom Meera, ach ik weet niet precies maar we mogen elkaar niet zo. Alleen zie ik de lol er wel van in om haar te irriteren, zij is meer van het negeren.' legde Sin even kort uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 1:12:39 GMT 2
Shirie lachte. 'Ja, het gaat wel goed emt me. Ik heb geoon een heel slecht humeur. Gelukkig ben jij hier. Een leuke jongen zou daar namelijk weleens verandering in kunnen brengen.' Ze knipoogde naar hem. Even tokkelde ze verder op haar gitaar en toen sloeg ze ene paar accoorden aan. 'Ach, als je iemand niet mag is eht vaak leuk om die persoon te pesten. Toch vind ik het leuker om met iemand samen een adner te pesten. Is vaak erg grappig.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 6, 2007 15:04:04 GMT 2
Sin grijnsde even naar Shirie. 'Als je er met meerdere lol aan kunt beleven is het over het algemeen wel leuker.' zei hij, nog steeds grijnzend. Sin liet zichzelf op de grond ploffen en keek even naar wat langslopende leerlingen. Daarna vielen zijn ogen op de gitaar die Shirie vasthield. 'Klinkt leuk.'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:21:03 GMT 2
'Dankje.' Shirie grijnsde. 'Ik speel al vanaf mijna chtste. Een jongen heeft het me geleerd. Ik zal nooit zo goed worden als hij, hij is echt geweldig. Maar ik denk dat het er wel mee door kan.' Ze begon te spelen en neuride zachtjes. Ondertussen hield ze Sin goed in de aten en glialchte verleidelijk naar hem.
|
|