|
Post by Lisa .. on Jul 7, 2007 22:25:26 GMT 2
Sin glimlachde terug en luisterde naar Shirie. 'Ik blijf het gaaf vinden, ik ben zelf zo amusicaal als het maar kan, maar vind het gaaf om naar te luisteren.' zei hij tenslotte. Zelf frunnikte hij wat met zijn handen aan elkaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 22:32:18 GMT 2
Shirie lachte. 'Nee, muziek zit bij mij wel goed. zingen, gitaar, zelfs ritme.' Ze lachte en haalde haar schodeurs op. 'helaas mag ik mezelf daar neit te veel schodeur klopjes voor geven. ik bedoel, ik ben een latina. Muziek zit in mijn bloed. Daar trots op zijn is belachelijk.' Ze grijnsde. Toch was ze er trots op. Ze was trots op haar land, haar mensen, haar cultuur...
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 9, 2007 8:58:43 GMT 2
'Iedereen heeft dingen waar die goed in is, daar niet trots op zijn is belachelijk.' zei Sin glimlachend, nadat hij even een poosje had nagedacht wat te zeggen. 'Je kan iets goed waar je wat aan hebt, het is ontspanning, zo zie ik het dan.' Zelf had hij geen idee waar hij zelf nou echt goed inwas. Misschien dranken brouwen?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2007 12:57:16 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Er zijn meer dingen waar ik goed in ben. Jongens bijvoorbeeld, maar ook daar kan ik niet trots op zijn.' Ze was even stil en wierp hem een uitdagende blik toe. 'Tenslotte, ik heb een knappe vader, een heel knappe moeder en daarbij ook nog eens het Cubaanse bloed. Tjah, om daar nou te trots op te zijn...' Of gebruik van te maken... Ze moest haar best doen om niet te lachen.
|
|