|
Post by greenlightning on May 19, 2007 14:50:54 GMT 2
Tyra zat op de onderste tree van de trap. Ze had haar gitaar op haar knie gezet en was die nu aan het stemmen. Ze hoopte dat Tifa snel kwam. Ze had veel zin om aan leuke dingen te denken. Een dagje weg met Tifa leek haar veel leuekr dan een hele dag hier op school zitten. Mochten ze eigenlijk welw eg? Ach, wat maakte het uit. Ze hielden haar maar tegen als ze wilden...
Ze keek om zich heen of ze haar vriendin zag. Er liepen een paar mensen langs. Maar Tifa zag ze nog nergens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 14:54:27 GMT 2
Haastig rende Tifa de trap af die enkele minuten geleden zich nog had verplaatst. Nu moest ze meer trappen nemen dat de bedoeling was. Uitgeput maar nog steeds vrolijk liet ze zich op de trede vallen naast Tyra. "Hier ben ik" zei ze toen. Al snel was ze weer op adem gekomen. "Sorry, die trapen bewogen ineens zodat ik er meer moest nemen" verontschuldigde ze zich.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:00:57 GMT 2
Tyra keek lachend op. 'Geeft niet, ik ken dat probleem. Ken je die nieuwe? Die uitwisselings student die de rest van eht jaar blijft? Ik zie haar telkens de trappen op en af springen, gewoon omdat ze het geduld niet heeft om te wachten. Ze lijkt Miquel wel. Ik hou ook van actie, maar dat soort dignen doe ik niet.' Ze stond op en draaide de Gitaar op haar rug. 'Zullen we dan maar gaan?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:03:07 GMT 2
Tifa glimlachtte eventjes "is goed, laten we gaan!" zei ze toen vrolijk. Ze kende de nieuwe niet echt maar had haar wel eens gezien, in de les van runnen ofzo. Daar was ze maar kort aanwezig geweest als ze het zichzelf goed herrinerde. Nogal een stil meisje, maar dat kon ook zijn omdat ze niemand kende. "Springt ze gewoon die trappen op en af? Lijkt me vet" zei ze toen lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:08:25 GMT 2
Tyra grijnsde breed en liep met haar mee naar de deur. 'Ja dat doet ze echt! Ik denk dat zij en Mikkie het echt goed met elkaar zouden kunnen vidnen. Ik verdek hem ervan dat hij op de laatste schooldag gaat bunji jumpen vanaf de bovenste verdieping! Dat zij hij me in ons eerste jaar en ik denk dat hij eht nog echt gaat doen ook!' Ze haalde even haar schouders op. 'Het is jammer dat Mik verdwenen is voordat die nieuwe hier aankwam.' Ze duwde de deur open en glimlachte. Niet meer aan denken. Gewoon gezellig!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:10:34 GMT 2
"Bunji jumpen? Dat meen je niet, denk je echt dat hij dat gaat doen?' vroeg Tifa verbaast. Hij was inderdaad wel verdwenen maar terug komen kon toch altijd. "Hopelijk is het niet zo druk als altijd" vervolgde ze gauw, over de drie bezemstelen. "We moeten ook maar iets verzinnen voor ons laatste jaar" ze grijnsde eventjes en liep toen achter Tyra aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 19, 2007 15:14:04 GMT 2
Tyra knikte. 'Maar ik ga toch echt mijn broer neit nadoen! Ik weet namelijk zeker dat hij eht gaat doen! Tenmisnte, als hij het zich nog herninnert. Hij is soms echt een zeef.' Ze stopte even en dacht na. 'We bespreken dat wel ik het cafe. Het zou me eigenlijk erbazen als eht daar druk is, ik bedoel, we mogen dara nu toch helemaal neti meer heen?' Ze knipoogde en liep naar buiten
(volgende post drie bezemstelen?)
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 19, 2007 15:15:05 GMT 2
( Jep XD )
"Je gaat ook niet je broer nadoen, dat is veelste eng, daar moeten meiden meer durf voor hebben" zei Tifa lachend. "Jep, we bespreken het wel in het café met boterbier ofzo"
|
|