|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:49:47 GMT 2
Elvira liep de trappen af. Mariel, Saluka en zij zouden samen naar de hal gaan om op hen dates te wachten. Elvira keek rond in de hal om te zien of ze Roc al zag. Dat was niet zo heel moeilijk aangezien hij al bij de deur stond. Ze bleef stil staan en draaide zich om naar de andere twee. "Daar is Roc." zei ze blozend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 10:52:00 GMT 2
Mariël liep achter Elvira aan. Ze keek even naar Roc. "Jaa.. Laat hem maar niet wachte joh.. Ik wacht hier wel op Florian.." Zei ze grijnzend en draaide even een rondje.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:55:00 GMT 2
"Weet je het zeker?" vroeg Elvira met een vragende blik. Ze wierp nog een blik over haar schouder en kon geen antwoord meer afwachten. Ze liep naar Roc toe.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 10:55:44 GMT 2
Florian sprong de laatste treden van de trap af en keek even om zich heen. Verschillende leerlingen probeerden wanhopig hun partners te vinden, maar Florian had dezijne al gevonden. Hij liep op Mariël af en pakte haar vanachter bij haar schouders beet "Ik ben er!" zei hij vrolijk.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 10:57:46 GMT 2
"Ja hoor!" Zei ze lachend. Toen gaf ze een gilletje van schrik. Ze draaide zich om en moest lachen. "Ook hallo!" Zei ze, en bekeek Florian. Hij zag er echt leuk uit, maar het was zo anders dat dat ze gewend was. "Je ziet er goed uit."
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 11:05:49 GMT 2
"Weet ik" zei Florian plagerig en stak zijn tong uit "Maar jij mag er ook wel wezen hoor Mar" vervolgde hij terwijl hij haar van top tot teen bekeek.
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 11:09:13 GMT 2
"Je hebt er alle vertrouwen in zo te horen." Zei ze en prikte hem in zijn zij. Daarna bloosde ze door zijn compliment. "En, Zin om te dansen?" Vroeg ze plagerig.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 9, 2007 11:15:18 GMT 2
Florian glimlachtte en keek Mariël aan "Ik heb zin, als jij zin hebt" zei hij dubbelzinnig. (ik ga even ontbijten)
|
|
|
Post by Merel on Jul 9, 2007 11:18:43 GMT 2
{smakelijk } "Als jij zoveel zin hebt, als ik zin heb, dat heb je zoveel zin, dat wil je niet weten." Zei Mariël grinnikend, als vond ze het zelf nogal vaag klinken. "El, Ga maar vast naar Roc, die staat ook te wachten." Zei ze Grijnsend Flora liep de trap af. Ze keek in het rond of ze Sin al ergens zag. Ze zag al meerdere paren die al naar de zaal gingen. Toen ze Sin nog nergens zag ging ze bij de leuning staan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 9, 2007 11:22:11 GMT 2
Sin liep door de gangen vanuit de leerlingenkamer van Ravenklauw. Hij glipte tussen de vele andere scholieren door en bereikte met wat moeite de hal. De andere zou hij vanavond vast wel zien, nu Flora vinden. Hij had er zin in, het zou vast gezellig worden, hij had weinig negatieve dingen erover gehoord. Nu liep Sin de trap af en zijn ogen schoten over de vele mensen. Hij zag haar bij de leuning staan en streek even zijn jasje recht. Daarna liep hij tot achter Flora en tikte haar op haar schouder. 'Goedeavond jongedame.' zei hij, maar moest moeite doen om niet te lachen. Hij was niet van het zeer nette taalgebruik.
|
|