|
Post by Krista - on May 6, 2007 19:30:50 GMT 2
Thomas liet zich meeleiden als een levenloze pop. Hij vloekte even zacht en staarde Draconic dan wanhopig aan "Ze is 32" zei hij gesmoord "Ik kan het toch niet?"
Evan staarde de twee zwadderaars na en liep toen op een drafje naar Mariel. "Had jij dat ook gehoord?" vroeg hij dan nieuwsgierig.
|
|
|
Post by Merel on May 6, 2007 19:33:47 GMT 2
Mariël keek op. "Wat gehoord?" Vroeg ze. Ze had een paar dingen gehoord, maar niet alles. Ze keek die 2 na. "Waar hadden ze het over?" Vroeg ze aan Evan. "Ik heb niet alles verstaan." Zei ze maar. Ze kon moeilijk zeggen dat ze alles gehoord had.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 19:34:16 GMT 2
Draconic knikte. 'Nee... Dat zou ik ook niet kunnen.' Hij was kil, maar zijn hart was neit van steen. Hij leidde Thomas naar buiten, richting een plaats waar ze alleen konden zijn.
(volgende post stukje bos dat neit verboden is)
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 19:39:02 GMT 2
"Iets met een zwangere vrouw" zei Evan nadat hij lang had nagedacht. "misschien is zijn moeder zwanger? maar dan zou je blij zijn"[b/] zei hij een beetje verbaasd.
|
|
|
Post by Merel on May 6, 2007 19:41:43 GMT 2
"Zwangere vrouw?" Ze dacht na.. Zijn moeder zwanger? Neeh.. Dat paste niet.. "Ik denk niet dat je er dan zo boos om zou zijn... En wat had Draconic er dan mee te maken?" Ze vond het maar raar. Ze had er steeds meer zin in ze achterna te sluipen. Ze keek naar Evan.. "Erachteraan?" Vroeg ze, een beetje vertwijfelend.. Was hij wel zo iemand? Als hij niet ging, ging ze wel allen. Ze was té nieuwsgierig geworden.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 19:44:28 GMT 2
"Is goed" zei Evan en lachtte. Ook hij was van nature erg nieuwsgierig. Rustig opende hij de deur en liep hij erachter aan.
|
|
|
Post by Merel on May 6, 2007 19:50:03 GMT 2
Mariël volgde Evan. Ze kende hem wel ergens van. Volgens mij had ze hem wel eens in de leerlingenkamer van Griffoendor gezien. Ze liep naar buiten toe.
|
|